arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۶

عضو شورای شهر تهران؛ ساختمان های ناایمن تهران جان مردم را تهدید می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای اسلامی شهر به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آستانه حادثه پلاسکو، به دیدار خانواده های شهدای آتش نشان شفیعی و میرزاخانی رفتند.

حسن خلیل آبادی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد حادثه پلاسکو، به عنوان همشهری و عضو شورای شهر، وظیفه تکریم و همدلی با خانواده های معظم شهدای آتش نشان را داشتم، گفت: بعضی مشاغل نسبت به دیگر مشاغل جامعه اهمیت مضاعفی دارد که آتش نشانی یکی از این مشاغل است که در دل آن ایثارگری و جان فشانی نهفته است.

وی، وجود همشهریان ایثارگر را مایه دلگرمی و مباهات برشمرد و افزود: به وجود انسان هایی که این چنین در زمان های بحرانی فداکاری می کنند تا خسارت به مردم و شهروندان گرفتار در حادثه، کمتر شود، غبطه می خورم.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش یادآور شد: شهرداری بایستی ساختمان های ناایمن را شناسایی کند تا جان مردم در حادثه های مشابه پلاسکو تهدید نشود.

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: اقدامات ایثارگرانه شهدای آتش نشان نمایشی از ایثار و از خودگذشتگی بود که همکاران شهید آتش نشان به خوبی این مهم را در حادثه پلاسکو به نمایش درآوردند.

صفوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است، افزود: دلجویی و تکریم از خانواده های معظم شهدا همواره دردستور کار مدیریت شهری است که این بار، سالگرد حادثه پلاسکو بهانه ای شد تا از مقام والای خانواده های معظم شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی به عنوان اولین شهید حادثه پلاسکو و شهید آتش نشان رضا شفیعی تجلیل به عمل آید.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در جریان این دیدار گفت: شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با هویت بخشی به ایثارگری های این قشر، موجب شدند تا فصل جدیدی برای آتش نشان ها آغاز شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تلاش می کنیم تا با حفظ روحیه ایثارگری، حفاظت از جان مردم در حوادث احتمالی و احترام به خانواده های معظم شهید آتش نشان راه شهدای معزز را ادامه دهیم.

عضو شورا و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش، شهردار منطقه ۲۰، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تعدادی از مدیران شهری شهرداری منطقه ۲۰ با حضور در منازل خانواده های شهید آتش نشان میرزاخانی و شفیعی، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان