arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۶

فیلم/ ویدئویی عجیب از فرود فرازمینی‌ها در زمین!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در یک منطقه جنگلی در کشور رومانی به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که یک بشقاب پرنده روی زمین فرود آمده است، یک موجود عجیب الخلقه که روی دو پا راه می رود وارد آن شده و لحظاتی بعد این شی پرنده به آسمان پرواز می کند.

گفته می شود این ویدئو در نزدیکی شهر " تاگوویست" رومانی تهیه شده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون میلیون ها بازدید کننده داشته است. این ویدئو تنها در صفحه فیسبوک شهر تاگوویست حدود 15 میلیون بیننده داشته است.

کاربری که اقدام به انتشار این ویدئو کرده است در توضیحی نوشته است: " این ویدئو نه شوخی است، نه غیرواقعی است و نه ساختگی. این اتفاق چند دقیقه قبل در نزدیکی شهر "تاگوویست" رخ داد.

انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند برخی دیگر آن را دلیل محکمی برای اثبات حضور فرازمینی ها در زمین دانستند.

گفتنی است؛ این ویدئو در حالی منتشر می شود که چندی پیش نیز ویدئوی عجیبی از پیدا شدن یک موجود عجیب الخلقه ای در یکی از مناطق روسیه منتشر گردید. انتشار وسیع این ویدئو و پخش آن از یکی از کانال های تلویزیونی روسیه، واکنش کاخ کرملین را در پی داشت.

سخنگوی کاخ کرملین در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که این موجود توسط یک دانش آموز و با پوست مرغ و خرده های نان درست شده است. بسیاری از کاربران با رد این ادعا موجود عجیب الخلقه را یک فرازمینی سقوط کرده روی زمین دانستند که کاخ کرملین سعی در مخفی کردن آن دارد.

 

برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس «انتخاب TV» بازدید کنید

  

نظرات بینندگان