arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۶

آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان انقلاب / سقف ساختمان شیروانی بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 14:58 دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی حد فاصل خیابان نجات الهی و پل کالج به سامانه 125 اعلام شد و در پی آن 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی بالابر، نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در طبقه سوم این ساختمان رخ داده اضافه کرد: این ساختمان دارای سقف‌ شیروانی فلزی قدیمی بود که آتش‌سوزی داخل سقف‌ها رخ داد و حدود 300 متر از این سقف‌ها کاملا شعله‌ور شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و عملیات را آغاز کردند. بخشی از نیروهای از طریق راه‌پله به طبقه سوم رفتند و بخشی دیگر از طریق پشت‌بام مشغول عملیات شدند و خوشبختانه از سرایت آتش به طبقه‌های پایین جلوگیری شد.

ملکی با بیان اینکه از این ساختمان بیشتر برای کارگاه تولید البسه و انبار آنها استفاده می‌شد افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر که در این طبقه بودند دچار دودگرفتگی شدند که به سلامت از ساختمان خارج شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات همچنان ادامه دارد و آتش نشانان مشغول انجام مراحل پایانی هستند.

نظرات بینندگان