arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۶

جنگ عجیب منچستریونایتد و سویا یک ماه مانده به تقابل در اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه سویا می‌خواهد به دلیل افزایش قیمت‌های بلیت دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از باشگاه منچستریونایتد به یوفا شکایت کند.

به گزارش دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و سویا باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت برابر هم به میدان بروند اما جنگ میان این دو تیم خیلی زودتر از برگزاری بازی رودررو آغاز شده است.

ماه پیش باشگاه سویا اعلام کرد، بلیت دیدار این تیم با منچستریونایتد برای هواداران تیم انگلیسی ۸۹ پوند است، یعنی ۳۵ پوند بیشتر از دیدار آنها با لیورپول در مرحله گروهی این رقابت‌ها. همین موضوع با اعتراض سران باشگاه منچستریونایتد همراه شد. آنها ابتدا از سویا درخواست کردند که قیمت بلیت را به حالت قبل درآورند اما پس از امتناع مسئولان سویا از این کار، باشگاه یونایتد در بیانیه‌ای به هواداران خود اعلام کرد: مجبور شدیم تصمیم سختی بگیریم و به همان اندازه که هواداران ما باید بهای بیشتری برای بازی رفت در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان بدهند، هواداران سویا نیز در دیدار برگشت باید همانقدر هزینه کنند.

حال، این اتفاق با اعتراض باشگاه اسپانیایی همراه شده و رسانه‌ها گزارش داده‌اند که سویا قصد دارد به خاطر این تصمیم باشگاه انگلیسی به یوفا شکایت ببرد.

دیدار رفت دو تیم منچستریونایتد و سویا در ورزشگاه رامون سانچس برگزار خواهد شد و بازی برگشت در انگلیس خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان