arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

احتمال اعزام قریب الوقوع نیروهای زبده دریایی به محل سانحه نفتکش سانچی/ بسیج امکانات برای یافتن خدمه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز جمعی از خانواده‌های خدمه نفتکش سانچی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفتکش دیدار و در این نشست مسئولان این شرکت صحه گذاشتن بر دغدغه خانواده‌ها، تاکید کردند که تمامی امکانات کشور برای یافتن خدمه بسیج شده است.

عصر امروز جمعی از خانواده‌های خدمه و کارکنان نفت‌کش سانچی با حضور در محل شرکت ملی نفتکش ایران ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت عزیزان خود از مقامات این شرکت درخواست داشتند که تشریفات قانونی مربوط به سفر بستگان درجه یک خدمه نفتکش به چین در اولین فرصت ممکن فراهم آید.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران نیز با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته جهت به دست آوردن خبری دقیق از سرنوشت خدمه نفتکش سانچی تاکید داشتند که لحظه به لحظه پیگیر اخبار مربوط به این حادثه تلخ هستند و علیرغم عدم همکاری مناسب کشور چین در اطفای حریق و به دست آوردن اخبار مربوط به سرنوشت خدمه نفتکش، تیم‌هایی برای اعزام به محل حادثه آماده شده‌اند که به احتمال زیاد یک تیم هشت نفر از افراد زبده نیروی دریایی ارتش به محل حادثه اعزام شوند.

در همین حال مقامات جمهوری اسلامی ایران و دستگاه‌‌های ذیربط همه راه‌های مربوط به یافتن خدمه این نفتکش را در دست بررسی دارند و تمام امکانات برای زنده یافتن این افراد بسیج شده است.

طبق آخرین رایزنی‌های صورت گرفته، کره جنوبی با اعزام بالگرد به منطقه در جستجوی خدمه این نفتکش ایرانی است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان