arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون گلف:

صالحی امیری برنامه‌محور و تخصص‌گراست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فضای بسیار خوبی را شاهد هستیم. به نظر من رقابت خوبی بین کاندیداهای پست‌های مختلف وجود دارد. در واقع استخوان‌خرد کرده‌ها و دلسوزان ورزش پا پیش گذاشته‌اند. هر کسی که استراتژی بهتر و برنامه مدون‌تری داشته باشد، من و دیگر اعضای مجمع به عنوان رأی‌دهندگان، تخصص‌گرایی و شایسته‌سالاری را مد نظر قرار می‌دهیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به شانس بالای رضا صالحی امیری برای کسب تصدی پست ریاست کمیته ملی المپیک گفت: من بیش از سی و چند سال است که در حوزه اجرایی ورزش فعالیت دارم. بر همین اساس معتقدم مدیریت کمیته ملی المپیک، عرصه‌ای راهبردی است و کسی که رئیس کمیته می‌شود باید برای 4 سال آینده برنامه‌های مدون و شفافی داشته باشد.

رئیس فدراسیون گلف تصریح کرد: آقای صالحی امیری، استراتژی مشخصی دارد و فردی برنامه‌محور، شایسته و تخصص‌گراست. ایشان در زمانی که سرپرست وزارت ورزش و جوانان بودند، حمایت خوبی از فدراسیون‌ها انجام دادند و به نظر من سابقه موفقی در مدیریت دارند. اگر همگرایی مناسبی میان اعضای کمیته شکل بگیرد، روزهای خوبی را شاهد خواهیم بود.

سعیدی در خصوص کاندیداتوری خود برای پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: انگیزه من برای شرکت در انتخابات، مشکلات اساسی فدراسیون‌ها در بخش مالی و کمبود بودجه است. معتقدم باید چاره‌اندیشی شود تا دغدغه رؤسای فدراسیون‌ها برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و 2022 توکیو برطرف شود و با خیالی آسوده برنامه‌های خود را پیش ببرند.

وی افزود: چنین اتفاقی فقط با ایجاد یک نظام مالی منسجم میسر می‌شود. ما باید به سمت استفاده از ظرفیت بخش‌های غیر دولتی، حامیان مالی، حمایت‌های مردمی و حتی کمک‌های مجامع بین‌المللی برویم و فکر می‌کنم که بتوانم در این زمینه کارهای خوب و مفیدی انجام دهم.

رئیس فدراسیون گلف درباره اینکه در صورت انتخاب، تکلیف ریاست فدراسیون تحت مدیریتش چه خواهد شد، گفت: خزانه‌داری یک پست محسوب می‌شود و در این صورت باید فدراسیون گلف را رها کنم.

سعیدی در پایان تأکید کرد: از زحمات آقای کیومرث هاشمی در دوره 4 ساله خود که با آرامش، کمیته ملی المپیک را مدیریت کردند و دبیر کل و دیگر اعضای هیأت اجرایی به سهم خودم تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان