arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۶

دو هدف بزرگ برای لیونل؛ «مسی» به دنبال قهرمانی جهان

روزنامه اسپرت در گزارشی مدعی شده مسی برای سال جدید میلادی اهداف زیادی دارد که هم رسیدن به موفقیت با بارسلونا در آن است و هم قهرمانی در روسیه با آرژانتین.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مسی» به دنبال قهرمانی جهان

روزنامه اسپرت در گزارشی مدعی شده مسی برای سال جدید میلادی اهداف زیادی دارد که هم رسیدن به موفقیت با بارسلونا در آن است و هم قهرمانی در روسیه با آرژانتین.

به گزارش مهر،روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، در گزارشی به مناسبت پایان سال ۲۰۱۷ و آغاز ۲۰۱۸ مطلبی درباره مسی نوشته است. این روزنامه نوشت مسی رویایی دارد. آن رویا قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین است. اما برای بردن جام با بارسلونا هم مصمم است، مخصوصا لیگ قهرمانان را. بعد از ۲۰۱۷ که برای او سالی فوق‎العاده بود که در بهترین فرم ممکن به پایان رسید، نمایشی عالی در سانتیاگوبرنابئو و ... ۲۰۱۸ می‎تواند بهترین سال زندگی او باشد، او برنامه‌هایدارد.

مسی تا پایان برای رسیدن به رویایش می‎جنگد تا آنچه آرزویش بوده را محقق کند. آرزویی که در سال ۲۰۱۴ به رسیدن به آن خیلی نزدیک شد، اما دستش به آن نرسید. این خبر خوشی برای بارسلونا است، او سال بعد ۳۱ ساله می‎شود و می‎خواهد هرچه ممکن است را با بارسلونا ببرد، قبل از آن که به روسیه سفر کند. همان طور که پیش از این هم در گفتگویی اعلام کرده بود نگاهش نه به آینده بلکه کوتاه‌مدت است.

او در راه رسیدن به موفقیت در سال ۲۰۱۸ قدم‌‎های خوبی هم برداشته است. در لیگ بارسلونا با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین است، در لیگ قهرمانان به دور حذفی صعود کرده و می‌‏تواند کاری کند که بارسلونا به ششمین قهرمانی اروپا برسد، در حذفی هم شرایط برای این تیم خوب است. بعد از این‌‎ها باید دید اوضاع در روسیه برای آلبی‌سلسته و ستاره‎‏اش چطور پیش می‎رود.

نظرات بینندگان