arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

مرعشی: از رأی به روحانی پشیمان نیستم/ اگر رئیسی، رئیس‌جمهور می‌شد وضع بهتر بود؟ / جهانگیری استعفا نمی‌دهد

حسین مرعشی گفت: من از رای به روحانی پیشیمان نیستم و اگر دوباره انتخابات باشد باز هم به روحانی رای خواهم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرعشی: از رأی به روحانی پشیمان نیستم/ اگر رئیسی، رئیس‌جمهور می‌شد وضع بهتر بود؟ / جهانگیری استعفا نمی‌دهد

حسین مرعشی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من از رای به روحانی پیشیمان نیستم و اگر دوباره انتخابات باشد باز هم به روحانی رای خواهم داد.

حسین مرعشی درباره پویش پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی گفت: من ترجیح می دهم در مورد این پویش صحبت نکنم چون پشیمان نیستم. اگر یک بار دیگر هم انتخابات باشد، دوباره به روحانی رای خواهم داد. فضای مجازی فضای آزادی است و ما هم از این آزادی استقبال می کنیم. من به سهم خود پشیمان نیستم و نمی دانم کسانی که اظهار پشیمانی می کنند دقیقا هدفشان چیست. یک وقت ممکن است کسانی بخواهند به آقای روحانی تذکر دهند و انتقاداتی کنند. در این صورت باید دقیق و شفاف بگویند که به چه چیز انتقاد دارند و روحانی باید کجای کار را اصلاح کند. این که بگویند پشیمانیم درست نیست.

مرعشی با طرح این سوال که اگر به روحانی رای نمی دادیم و رئیسی رئیس جمهور می شد وضعیت بهتر بود؟ گفت: « مطمئنا در این شرایط اتفاق بهتری نمی افتاد. به هر حال اگر مقصودشان اصلاح امور است باید به روحانی کمک کنند و دقیقا بگویند که به چه مسایلی انتقاد دارند. به اضافه اینکه راهکار ارائه کنند. اظهار پشیمانی از رای به رئیس جمهور هیچ مساله ای را حل نمی کند».

وی در پاسخ به اینکه هدف این پویش چیست، گفت: «نمی خواهم هر انتقادی را محکوم کنم اما فکر می کنم اگر انتقاد اصولی باشد باید به روحانی کمک کرده و مشخصا بگویند که کدام کار نیاز به اصلاح دارد. صرف انتقاد مشکلی را حل را نمی کند».

مرعشی در واکنش به طرح ایده استعفای جهانگیری نیز گفت: «آقای جهانگیری استعفا نمی دهد. او متعهد به مملکت، نظام، دولت و اصلاح طلبان است و استعفا نمی دهد».

منبع: نامه نیوز

نظرات بینندگان