arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶
دومین هفت ناکام آبی‌ها هم از این تیم جدا شد؛

طلسم فرهاد مجیدی روی شماره خاص استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شماره هفت استقلال بعد از فرهاد مجیدی دیگر روی خوش ندیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن بیت‌سعید، مهاجم استقلال پس از یک نیم فصل حضور در این تیم و ناکامی در امر گلزنی در نهایت با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد تا دوران حضورش در این تیم نا موفق باشد و به جدایی زودهنگام منجر شود.

بیت‌سعید در طول نیم فصل گذشته در کنار سایر مهاجمان تیمش عملکرد ضعیفی داشت و در کنار شهباززاده جزو مهاجمانی بود که تا اینجای فصل هنوز پایشان به گلزنی باز نشده است.

این در حالیست که مهاجم آبی‌ها با امید و انگیزه زیادی راهی استقلال تهران شد و مصاحبه‌هایش در روزهای آغازین لیگ نشان از این موضوع دارد که رویاهای زیادی در سر بیت‌سعید در استقلال و پیراهن بزرگ شماره هفت این تیم وجود داشته که با جدایی او نقش بر آب شدند.

شماره هفت استقلال برای هواداران این تیم یادآور خاطرات مهمی در تاریخ باشگاه است و آنها را بدون شک یاد کاپیتان و اسطوره این تیم یعنی فرهاد مجیدی می‌اندازد که در سال‌های حضورش در استقلال خصوصا سال‌های پایانی فوتبال خودش خوش درخشید و گل‌های حساسی به ثمر رساند که از خاطر فوتبالدوستان پاک نمی‌شود.

بعد از خداحافظی مجیدی از فوتبال تا مدتی هیچ بازیکنی سمت پیراهن شماره هفت آبی‌ها نرفت تا اینکه بختیار رحمانی بعد از جدایی از تراکتورسازی به جمع آبی‌پوشان ملحق شد و پس از کسب اجازه از مجیدی، پیراهن او را بر تن کرد.

بختیار رحمانی هم حضور موفقی در استقلال نداشت و این بازیکن هم نیم فصل مجبور شد از جمع آبی‌ها جدا شده و به فولاد برگردد تا اولین تجربه استفاده از شماره پیراهن مجیدی پس از خداحافظی او با ناکامی همراه باشد.

حالا بیت‌سعید هم دچار سرنوشت مشابهی شده و جدایی او از جمع آبی‌ها نشان می‌دهد هنوز وارث اصلی و مناسب شماره 7 استقلال پیدا نشده است و باید دید طلسم این پیراهن بعد از مجیدی چه زمانی و توسط کدام بازیکن خواهد شکست.

نظرات بینندگان