arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

گرشاسبی: قرارداد برانکو شنبه یا یکشنبه تمدید می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش در گروه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش در گروه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

به گزارش انتخاب، حمیدرضا گرشاسبی درباره هم‌گروهی پرسپولیس با الوصل امارات و السد قطر گفت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم. با توجه به اینکه تیم عربستانی در این گروه نیست، قاعدتاً می‌توانیم امیدوار باشیم که از امتیاز میزبانی به طور کامل بهره ببریم. السد تیم قدرتمندی در کشور قطر محسوب می‌شود و از طرف دیگر الوصل هم تیم خوب اماراتی است که باید با آن هم بازی کنیم. از بین تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن هم یک تیم به گروه ما خواهد آمد که فکر می‌کنم تیم ازبکستانی شانس بیشتری داشته باشد.

گرشاسبی: قرارداد برانکو شنبه یا یکشنبه تمدید می‌شود

او اضافه کرد: مطمئناً ما تمام امکانات مورد نیاز برانکو از جمله امکانات زیرساختی را برای تیم فرآهم می‌کنیم تا ان‌شاءالله تیم نتایج بسیار خوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بحث تمدید قرارداد برانکو هم گفت: قرارداد برانکو ان‌شاءالله شنبه و یا نهایتاً یکشنبه به امضا خواهد رسید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

گرشاسبی درباره اینکه عنوان شده مبلغ قرارداد برانکو ۷۵۰ هزار دلار است گفت: من این مبالغ را تایید نمی‌کنم و از رسانه‌ها هم می‌خواهم به دنبال رسانه‌ای کردن آن هم نباشند.

او همچنین درباره موضوع پرونده آنتونیو گولج هم گفت: اینکه عنوان می‌شود ما به رای دادگاه اعتراض نکرده‌ایم تا پرونده به CAS برود کاملا اشتباه است. پول CAS پرداخت شده و ما اعتراض‌مان را ارسال کرده‌ایم. البته بخشی از رای دادگاه مبنی بر پرداخت پول به ایجنت این بازیکن نهایی شده که باید ۱۰۰ هزار دلار به او بدهیم. متاسفانه تا به امروز مبلغی پول را تهیه کرده‌ بودیم تا به عنوان پاداش به بازیکنان بدهیم اما وقتی داستان پرونده گولج پیش آمد دیگر نتوانستیم این کار را انجام دهیم و مجبور شدیم این پولی که برای پاداش بازیکنان تهیه کرده بودیم را در جای دیگر هزینه کنیم. باشگاه در حال حاضر مشکل مالی دارد و از منبع اسپانسر شاید نتوانیم همه هزینه‌ را تامین کنیم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از منابع مختلف پول لازم را تامین کنیم تا در طول فصل مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان