arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

ایران ۴- روسیه ۰ / فوتسال ایران انتقام جام جهانی را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فوتسالیست‌های ملی پوش ایرانی موفق شدند با برتری قاطع ۴ بر صفر تیم روسیه را شکست دهند و قهرمان تورنمنت اصفهان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که در دو بازی ابتدایی تورنمنت چهارجانبه اصفهان ۳ بر ۳ مقابل آذربایجان متوقف شد و برابر قزاقستان به برتری ۲ بر یک رسیده بود، از ساعت ۱۱ صبح امروز آخرین مسابقه در این رقابت‌ها را در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف روسیه‌ای رفت که از دو دیدار اخیرش مثل ایران یک تساوی ۳ بر ۳ در دیدار با قزاقستان و پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آذربایجان داشت.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در تفاضل گل با روسیه برابر بودند اما به دلیل یک گل زده کمتر باید برای قهرمانی در تورنمنت اصفهان، روس‌ها را شکست می‌دادند که توانستند با تک گل مهدی جاوید در دقیقه ۱۹ یک بر صفر نیمه اول را تمام کنند.

در دقیقه ۲۹ باز هم مهدی جاوید برای تیم ایران گلزنی کرد تا روس‌ها خیلی زود دست به پاور پلی بزنند و به دنبال جبران نتیجه باشند اما ملی‌پوشان فوتسال ایران از این فرصت بهره بردند و دو بار از زمین خودی توسط علیرضا رفیعی و محمد شجری در دقایق ۳۲ و ۳۸ به گل دست یافتند تا در این جدال حساس ۴ بر صفر به پیروزی برسند.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل روسیه شکست خورده بود اما با پیروزی ۴ بر صفر امروز به نوعی آن باخت تلخ را برابر تیم سوم رنکینگ جهانی جبران کرد و قهرمانی تورنمنت چهارجانبه اصفهان شد.

پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه، دو تیم آذربایجان و قزاقستان هم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند تا در امتیاز ۲ و تفاضل گل ۱- برابر شوند اما آذربایجان با یک گل زده بیشتر نسبت به قزاق‌ها به مقام سوم در این تورنمنت رسید.

برچسب ها: فوتسال ، جام جهانی
نظرات بینندگان