arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

روسیه رتبه نخست استفاده از سیستم پرداخت هوشمند با تلفن همراه

روسیه جایگاه اول جهان را در استفاده از سیستم پرداخت اندروید به خود اختصاص داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روسیه جایگاه اول جهان را در استفاده از سیستم پرداخت اندروید به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا از ودوموستی، یکاترینا پتلینا، مدیرکل شبکه مالی ویزا( visa card) در روسیه گفت: کاربران روسی بیشترین تراکنش پرداختی را با سیستم اندروید در جهان دارند، همچنین روسیه جایگاه دوم را در استفاده از اپل پی پس از آمریکا دارد و بریتانیا در مکان سوم استفاده از این فن آوری قرار دارد.

به گفته وی، تقریبا تمامی پایانه‌های پرداختی در سراسر روسیه بدون تماس کارت هستند و امکان استفاده از تلفن همراه و ساعت هوشمند را در پرداخت دارند اما در آمریکا برای یافتن چنین پایانه های پرداختی باید در مغازه ها جست‌وجو کنید.

استفاده به موقع از فن آوری‌های جدید و تسریع در فراهم کردن زیرساختهای لازم، باعث شده که روسیه با شتابی خیره کننده مسیر هماهنگ سازی با پرداخت‌های امن را طی کند و از بسیاری از کشورهای جهان فاصله بگیرد.

پرداخت های اپل پی و اندروید پی بگونه‌ای است که دارندگان کارتهای ویزا و مسترکارت به راحتی و رایگان کارتهای اعتباری خود را به تلفن و ساعت هوشمند خود متصل می کنند و در هنگام پرداخت بصورت اتصال بدون تماس در فضایی کاملا امن تراکنش مالی را انجام می دهند که خطر دسترسی به اطلاعات کارت مالی مشتری را به حداقل می رساند.
براساس آمار موجود بیشتر از نیمی از پرداخت های روزانه در مسکو از طریق تلفن های همراه با استفاده از سیستم اپل پی و اندروید پی انجام می شود.

برچسب ها: روسیه ، موبایل
نظرات بینندگان