arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

رسانه کسب‌ و کار شما به‌ سوی تجارتی نوین

وقتی کسب‌وکاری راه‌اندازی می‌کنید، یکی از اصلی‌ترین مسائل شما، بازاریابی خواهد بود. اینکه چطور بتوانید کسب‌وکار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید و آن را به‌خوبی معرفی کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه تجارت نوین یک شرکت فعال در حوزه اینترنت و فناوری است که بیش از ۱۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد. در این مدت، اعضای شرکت تجربه‌های موفق و ناموفق بسیاری را در حوزه اینترنت داشته‌اند و به‌مرور زمان، بهترین راهکارهای حضور در فضای دیجیتال و بازاریابی آن را شناسایی کرده‌اند.

وقتی کسب‌وکاری راه‌اندازی می‌کنید، یکی از اصلی‌ترین مسائل شما، بازاریابی خواهد بود. اینکه چطور بتوانید کسب‌وکار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید و آن را به‌خوبی معرفی کنید.

به گزارش بازتاب، برای حل این مساله، دو راه وجود دارد:

به سراغ آزمون‌وخطا بروید و روش‌های مختلف تبلیغاتی را تست کنید.

با یک شرکت متخصص در زمینه بازاریابی کار کنید.

درست است که راه اول در ابتدا به نظر ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌رسد، اما در طولانی‌مدت به ضرر شما تمام می‌شود. چراکه درنهایت پول بسیاری را خرج تبلیغات بی‌فایده کرده‌اید و نتیجه آن‌چنان خوبی هم نگرفتید.

دست‌آخر هم به‌احتمال‌زیاد مجبور هستید به سراغ یک شرکت بازاریابی بروید. پس ازنظر من راه دوم باوجود هزینه بیشتری که دارد، کاملاً منطقی است. به‌خصوص اگر با یک شرکت خبره و متخصص در امور بازاریابی کارکنید.

یک نکته دیگر که باید به آن دقت داشته باشید، نوع رسانه است. در جهان امروز، رسانه‌های سنتی همچون تلویزیون، روزنامه و … به‌مرورزمان تاثیر خود را از دست می‌دهند. و در مقابل، رسانه‌های دیجیتال روزبه‌روز رشد بیشتری می‌کنند.

البته این خبر بسیار خوبی است. چون به لطف محبوبیت این رسانه‌ها، یک فرصت استثنایی برای کسب‌وکارها به وجود می‌آید. اینکه بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر از گذشته، تبلیغاتی فوق‌العاده با بازدهی بالا داشته باشند.

پس پیشنهاد نهایی، کار کردن با یک شرکت بازاریابی دیجیتال است. اما چگونه یک شرکت بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنیم؟ برای این منظور به موارد مختلفی باید توجه کنید.

اینکه وب‌سایت خود آن‌ها چقدر باکیفیت و حتی مفید است، نمونه کارهای قبلی آن‌ها چه هستند، چقدر مشاوره خوبی به شما می‌دهند، خدمات آن‌ها چقدر گسترده و باکیفیت است و درنهایت، هزینه کار با آن‌ها چقدر خواهد بود.

البته، من در این مقاله قصد ندارم در مورد شرکت‌های مختلف بازاریابی دیجیتال و راهکار انتخاب بهترین آن‌ها صحبت کنم. فقط قصد دارم یکی از آن‌ها، یعنی شرکت رسانه تجارت نوین را به شما معرفی کنم.

شرکتی که خودم در آن مشغول به کار هستم. خواندن این مقاله به شناختن این شرکت بازاریابی دیجیتال، مقایسه و تصمیم‌گیری در مورد آن کمک بسیاری خواهد کرد.

رسانه تجارت نوین: شفاف باشید، متفاوت باشید

رسانه تجارت نوین یک شرکت فعال در حوزه اینترنت و فناوری است که بیش از ۱۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد. در این مدت، اعضای شرکت تجربه‌های موفق و ناموفق بسیاری را در حوزه اینترنت داشته‌اند و به‌مرور زمان، بهترین راهکارهای حضور در فضای دیجیتال و بازاریابی آن را شناسایی کرده‌اند.

به همین ترتیب بود که شعار اصلی شرکت شکل گرفت: شفاف باشید، متفاوت باشید! ایده‌ای که از نظر ما می‌تواند موفقیت و ثبات طولانی‌مدت یک کسب‌وکار را تضمین کند.

البته، شفافیت زمانی موثر خواهد بود که در کنار کیفیت و بازاریابی اصولی به کار گرفته شود. زمانی که نگاه ما به مشتری، همچون یک انسان واقعی باشد. نه‌فقط یک مشتری که به دنبال کسب درآمد از طریقش هستیم. و دقیقا این نگاه است که پایه و اساس تمام فعالیت‌های شرکت را شکل داده است.

هدف نهایی ما این است که بتوانیم با ارائه راهکارهای اصولی و استاندارد بازاریابی، تغییری هرچند کوچک در فضای بازار ایران داشته باشیم. تغییری که صمیمیت، شفافیت و ایجاد روابط پایدار با مشتری را جایگزین تبلیغات صرف و جایزه‌های میلیونی شوند.

در ادامه، قصد دارم سرویس‌های مختلف رسانه تجارت نوین را به شما معرفی کنم. سرویس‌هایی که به هر کسب‌وکاری (ازجمله کسب‌وکار شما) کمک می‌کند تا حضوری پررنگ در تمام رسانه‌های دیجیتال را تجربه کنید.

پرتال: دریچه‌ای برای ورود به اینترنت

رسانه کسب‌وکار شما به‌سوی تجارتی نوین

Portal یک سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز است که چند سالی است وارد بازار طراحی سایت شده است. مساله‌ای که این سرویس قصد حل آن را دارد، بازار بزرگ، اما آشفته‌ای است که از عدم اطلاع مشتریان سوءاستفاده می‌کند.

به‌صورت معمول، شما برای طراحی سایت یا باید با هزینه‌های بالای چند میلیون کنار بیایید، یا باید به یک طراح معمولی کار را بسپارید که درنهایت از سایت‌های آماده اما بی‌کیفیت استفاده می‌کند… و این ازنظر مایی که در طراحی سایت تخصص داریم، مساله بزرگی بود.

فکر می‌کنم تا الان به هدف این سایت ساز و فروشگاه ساز پی برده باشید. پرتال به دنبال این بوده که هزینه‌های طراحی یک سایت باکیفیت را تا جای ممکن کاهش دهد و به همین دلیل هم ۴ سال برنامه‌نویسی آن طول کشیده است.

نتیجه یک سیستم باکیفیت و قوی است که می‌تواند به تمام خواسته‌ها و نیازهای استاندارد (و حتی فرای استاندارد) کسب‌وکارها پاسخ بدهد و راه ورود آن‌ها به اینترنت را ساده‌تر و سریع‌تر کند، آن‌هم باکیفیتی باورنکردنی.

برای شروع به ایجاد وب‌سایت می‌توانید به وب‌سایت پرتال به آدرس www.Portal.ir مراجعه کنید.

نوین: یک آژانس بازاریابی دیجیتال همه‌جانبه

رسانه کسب‌وکار شما به‌سوی تجارتی نوین

اما ما قصد نداشتیم فقط یک سایت برای کسب‌وکارها بسازیم و بعد آن‌ها را به حال خود رها کنیم. پس باید سرویسی برای تبلیغات آنلاین هم به این کسب‌وکارها ارائه می‌شد تا بتوانند برای رشد وب‌سایت خود از آن‌ها استفاده کنند.

مهم‌‌تر از آن، نیازی به آموزش اصول درست بازاریابی دیجیتال نیز به‌شدت توسط ما حس می‌شد. این شد که تصمیم به ورود جدی به بحث بازاریابی گرفتیم و نتیجه، Novin بود.

هدف نوین دو چیز است. اول اینکه با ارائه راهکارهای آموزشی ازجمله وبلاگ نوین، به کسب‌وکارها برای آشنایی بهتر برای روش‌های بازاریابی دیجیتال و حضور پررنگ در اینترنت کمک کند.

دوم هم اینکه با ارائه خدمات کامل بازاریابی دیجیتال (از چیدن استراتژی بازاریابی تا پیاده‌سازی و تحلیل) همراه آن‌ها باشد. پیشنهاد می‌کنم اگر به مباحث دیجیتال مارکتنیگ علاقه دارید، حتماً به وبلاگ نوین نگاهی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات نوین می‌توانید به آدرس www.Novin.com مراجعه کنید.

دیدوگرام: حضوری پررنگ در شبکه‌های اجتماعی

رسانه کسب‌وکار شما به‌سوی تجارتی نوین

همان‌طور که احتمالاً فهمیده باشید، Didogram یک سرویس بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است. این سرویس در کنار دو سرویس قبلی، به شما کمک خواهد کرد تا در اینترنت نقش پررنگی داشته باشید. البته، این بار تمرکز بر دو شبکه اجتماعی پرطرفدار ایرانی یعنی تلگرام و اینستاگرام است.

دیدوگرام راهکارهای بسیار متنوع و موثری را برای بازاریابی در تلگرام و اینستاگرام در اختیار شما خواهد گذاشت. این راهکارها هم شامل انواع روش‌های تبلیغاتی برای معرفی شدن در این شبکه‌های اجتماعی و همین‌طور راهکارهای بازاریابی همچون ساخت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و همین‌طور ساخت ربات تلگرام می‌شوند.

اما مهم‌تر از هر چیز، مشاوران ما هستند. کسانی که تجربه بسیاری در زمینه بازاریابی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی دارند و بسیار می‌توانند در رشد سریع‌تر شما کمک کنند.

برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به آدرس www.Didogram.com مراجعه کنید.

ملی پیامک: سامانه پیشرفته پیام کوتاه تبلیغاتی

رسانه کسب‌وکار شما به‌سوی تجارتی نوین

Melipayamak یک سامانه پیشرفته برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک تبلیغاتی به‌صورت انبوه است. این سامانه پیامکی بیش از ۵ سال سابقه درخشان در زمینه خدمات پیامکی دارد. نه‌تنها تمام امکانات لازم برای یک بازاریابی پیامکی موفق را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه یک پشتیبانی بی‌نظیر هم از شما خواهد داشت.

شما با استفاده از ملی پیامک، نه‌تنها می‌توانید به تبلیغات پیامکی بر اساس بانک‌های شماره ایرانی‌ها (بر اساس منطقه، شغل، سن و جنسیت) بپردازید. بلکه راهکارهای بسیار دیگری هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید بیشترین استفاده را از پیامک ببرید.

تفاوت عمده این سامانه اس ام اسی با سایر نمونه‌های مشابه را می‌توان در آموزش و پشتیبانی دید. ملی پیامک فقط به شما سرویس پیامکی ارائه نمی‌دهد. بلکه آموزش‌ها و مشاوره‌های بسیاری هم در زمینه بازاریابی پیامکی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به دنبال خرید پنل اس ام اس معتبری هستید می‌توانید به آدرس www.Melipayamak.com مراجعه کنید.

نوین ویپ: راه‌اندازی و توسعه سیستم تلفن گویا

رسانه کسب‌وکار شما به‌سوی تجارتی نوین

Novinvoip به شما کمک می‌کند اقدام به راه‌اندازی و شخصی‌سازی سیستم تلفن گویا یا همان ویپ خود کنید تا خدمات تلفنی بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. به کمک خدمات ویپ، شما می‌توانید مشتری را به بخش درست وصل کنید، درصورتی‌که خطوط اشغال باشید، او را پشت خط‌نگه‌دارید و بسیاری امکانات دیگر که با توجه به نیاز شما پیاده‌سازی می‌شوند.

استفاده از سیستم ویپ می‌تواند نقشی کلیدی در خدمات بی‌نظیر دارد. به‌خصوص اگر این سیستم را به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM متصل کنید تا بتوانید اطلاعات مشتریان را ذخیره کنید.

این دو سیستم در ترکیب باهم، واقعا می‌توانند برای شما معجزه کنند. ویپ به شما کمک می‌کند مشتری را به مسیر درست هدایت کند، سی آر ام اطلاعات مشتری را قبل از شروع تماس به اپراتور نمایش می‌دهد.

اگر به دنبال راه‌اندازی خدمات تلفن گویا و بهبود وضیعت تلفن‌های اداری خود هستید می‌توانید به آدرس www.Novinvoip.com مراجعه کنید.

تمام خدمات بازاریابی دیجیتال به‌صورت یکجا و یکپارچه

هدف ما این بوده است که تمام خدمات بازاریابی دیجیتال را در یکجا جمع‌آوری کنیم تا شما بتوانید یک بازاریابی همه‌جانبه را به‌سادگی مدیریت کنید و لازم نباشد درگیر پیچیدگی کار با شرکت‌های مختلف برای اهداف مختلف بشوید.

ما از مشاوره و آموزش بازاریابی دیجیتال همراه شما خواهیم بود، تا ایجاد یک وب‌سایت به‌عنوان پایگاه اصلی شما، تا ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش فروش شما در کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت… و این موضوع، در کنار کیفیت و احساس مسئولیت ماست که تفاوت اصلی مجموعه رسانه تجارت نوین با سایر آژانس‌های بازاریابی را می‌سازد.

درنهایت، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ما برای کسب‌وکارهای مختلف، بسته‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم. بسته‌های که به کمک سرویس‌های مختلف ما و با توجه به نیاز آن کسب‌وکار شکل‌گرفته‌اند.

این بسته‌های منحصربه‌فرد بازاریابی از بسته‌های ویژه کسب‌وکارهای آفلاینی مثل رستوران، دفتر املاک، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … تا کسب‌وکارهای اینترنتی شامل سایت‌های فروشگاهی و خدماتی را شامل می‌شوند.

حرف آخر اینکه از شما دعوت می‌کنم تا اگر سوالی دارید یا دوست دارید بیشتر در رابطه با خدمات ما بدانید، با شماره تلفن ۰۲۱ ۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و با یکی از کارشناسان نوین در زمینه روش‌های رشد کسب‌وکار خود صحبت کنید.