arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

بهره برداری از 53 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان در منطقه 11 تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار منطقه 11 از بهره برداری 53 پروژه فرهنگی اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و محیط زیستی در منطقه 11 با اعتبار 700 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، آبادیان در مراسم افتتاح 53 پروژه اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و محیط زیستی منطقه 11 گفت: منطقه 11 با وسعت 12.6 کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود 315 هزار نفر در هسته مرکزی تهران قرار گرفته است.

وی افزود: امروز 53 پروژه در این منطقه با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد و ارزش این پروژه‌ها معادل 700 میلیارد تومان است.

شهردار منطقه 11 در تشریح پروژه‌هایی که امروز با حضور شهردار تهران در این منطقه به بهره‌برداری رسید، گفت: بوستان شهید حججی در راستای ارج نهادن به این شهید والامقام در این منطقه احداث و به نام ایشان نامگذاری شده است. این بوستان 70 هزار متر مربعی در گذشته در پهنه تجاری واقع شده بود که امروز به فضای سبز تبدیل شده و ظرف 18 ماه برای استفاده شهروندان منطقه 11 آماده شده است. همچنین بوستان دامپزشکی که در پهنه تجاری مسکونی واقع شده بود امروز به فضای سبز تبدیل شده تا با احداث این دو بوستان کمبود فضای سبز و توزیع نامناسب آن در سطح منطقه 11 که از مطالبات اصلی شهروندان این منطقه بوده است تا حدودی پاسخ داده شود.

آبادیان در ادامه به نوسازی مساجد و احداث دو پارکینگ طبقاتی در میان پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است اشاره کرد و افزود: پروژه بازسازی دروازه ریلی موجود در منطقه 11 توسط سازمان زیباسازی به انجام رسید.

وی افزود: نقشه راه ما اسناد فرادست شهر تهران است که امیدواریم بخشی از اسناد و برنامه‌های شهر تهران در منطقه 11 ظرف سال‌های آینده محقق شود. امیدواریم در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران نیز پروژه‌های جدیدی برای این جغرافیای شهر تهران تعریف شود.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
نظرات بینندگان