arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

نشست انتخاب شهردار بوشهر به هفته آینده موکول شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نشست انتخاب شهردار بوشهر به سه شنبه هفته آینده موکول شد.

به گزارش ایرنا، در نشست علنی یکشنبه شب شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیداهای کسب سمت شهرداری بوشهر برنامه های خود را بصورت کتبی به شورا تحویل دادند تا پس از بررسی سوابق و برنامه های گزینه های پیشنهادی سه شنبه هفته آینده پیرامون آن تصمیم گیری شود.
این در حالی بود که گزینه های پیشنهادی شورا برای شهرداری بوشهر با هدف ارائه برنامه های خود بصورت شفاهی به این نشست دعوت شده بودند.
در این نشست از سوی چند تن از اعضا پیشنهاد افزوده شدن گزینه های جدید نیز مطرح شد که مورد پذیرش دیگر اعضا قرار نگرفت.
همچنین در این نشست مقرر شد که چنانچه اعضای شورا در نشست سه شنبه هفته آینده به نتیجه لازم پیرامون بررسی سوابق و برنامه های گزینه پیشنهای برسند در همان نشست برای انتخاب شهردار اقدام به رای گیری کنند.
احمد جعفری نسب فرماندار سابق گناوه و تنگستان، نورالدین امیری مدیر سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر، غلامحسین حسینی مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، ماه منیر فرخ پور معاون سابق مدیریت اجرایی مسکن و شهرسازی استان بوشهر، علی مهرپویا معاون شرکت مخابرات بوشهر 6 گزینه پیشنهادی اعضای شورا برای شهرداری بوشهر هستند.
محمود رضایی معاون سابق شهرسازی و معماری شهرداری شیراز و مسعود نصوری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نیز جزو گزینه های شورای شهر بودند که از این عرصه کناره گیری کردند.
شهرداری بوشهر اکنون با سرپرستی عبدالامیر قاسمی اداره می شود.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
برچسب ها: بوشهر ، شهرداری
نظرات بینندگان