arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

آخرین وضعیت ایمن سازی خط 7 مترو/ احتمال بازگشایی مجدد تا پایان سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از نصب هواکش در خط 7 مترو تهران خبر داد و گفت: با توجه به زمان‌بندی پیش بینی شده خط 7 تا پایان سال مجددا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش «انتخاب»، فرنوش نوبخت با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شرکت مترو برای نصب تجهیزات مورد نیاز در خط 7 مترو اظهار کرد: پس از تعطیلی این خط برنامه ریزی برای نصب تجهیزات مورد نیاز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز مهندسان در حال بررسی وضعیت خط 7 هستند و بر اساس آخرین گزارشات هواکش‌‌های جدید در خط 7 نصب خواهد شد.

نوبخت با اشاره به بهره‌برداری مجدد از خط 7 بیان کرد: تلاش می‌شود که این خط تا پایان سال به بهره‌برداری برسد ضمن اینکه امیدواریم اعتبارات مورد نیاز برای ایمن سازی خط 7 به موقع در اختیار شرکت مترو قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران بیان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید ویژه‌ای بر کاهش سرفاصله داشته و در این بخش سرفاصله برخی از خطوط کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شرکت مترو توسعه خدمات است که در این زمینه به واگن‌های جدید نیاز داریم که امیدواریم با توجه به تعامل دولت و شهرداری این اتفاق بیفتد.

نظرات بینندگان