arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

طرح فروش نقدي و اعتباري خودروي وانت آريسان دوگانه سوز

در اين طرح،‌ آريسان با قيمت 26 ميليون تومان به صورت نقدي و پيش پرداخت مبلغ 8 ميليون و چهارصدهزار تومان به صورت اعتباري به فروش مي رسد. در روش اعتباري امكان بازپرداخت تسهيلات از 6 تا 48 ماهه، به صورت يك تا 8 فقره چك به دلخواه مشتري پيشنهاد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو از اجراي طرح فروش نقدي و اعتباري خودروي كار وانت آريسان دوگانه سوز خبر داد.

به گزارش ايكوپرس، مصطفي خان كرمي اظهار كرد: با بهره گيري از روش هاي متنوع فروش به دنبال پاسخ گويي به نياز طيف گسترده اي از مشتریان هستيم و برهمين اساس طرح فروش ویژه وانت آریسان را در دستور كار قرار داده ايم.

وي افزود:‌ در اين طرح،‌ آريسان با قيمت 26 ميليون تومان به صورت نقدي و پيش پرداخت مبلغ 8 ميليون و چهارصدهزار تومان به صورت اعتباري به فروش مي رسد. در روش اعتباري امكان بازپرداخت تسهيلات از 6 تا 48 ماهه، به صورت يك تا 8 فقره چك به دلخواه مشتري پيشنهاد شده است.

خان كرمي افزود: موعد تحويل خودرو در هر دو روش نقدي و اعتباري 30 روز تعيين شده است.

وي تاكيد كرد: با اقدامات صورت گرفته براي بهبود كيفيت و تقویت شاسی آريسان نظیر اضافه شدن قطعه تقویتی اسپیسر (متصل کننده اتاق بار به کابین) اين خودرو، وانت کارآمد و سبک اول کشور خواهد شد.

گفتني است،‌ نام نويسي براي خودرو آريسان هم اكنون در كليه نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو سراسر كشور در حال انجام است، متقاضيان مي توانند براي بهره مندي از مزاياي اين طرح، علاوه بر نمايندگي به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشاني Esales.ikco.ir مراجعه كنند.

مراحل انجام كار از قبيل پيش ثبت نام، اعتبار سنجي ، واريزها و ... از طريق پيامك به مشتريان اطلاع رساني خواهد شد.