arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

ایران حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان پاکستانی را محکوم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاسمی در واکنش به حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان در پیشاور پاکستان گفت: تروریسم به هیچ اصول اخلاقی و انسانی معتقد و پایبند نیست.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن حمله تروریستی و وحشیانه به خوابگاه دانشگاه کشاورزی پیشاور در پاکستان که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از دانشجویان این دانشگاه منجر شد و ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده قربانیان این حادثه تروریستی، گفت: گروه‌های تروریستی تنها برای تحقق اهداف شوم خود و بیش از هر چیز برای ابراز وجود دست به هرگونه اقدام فجیع غیرانسانی می‌زنند و در این راه، نه به قداست و احترام مساجد و اماکن مذهبی توجه دارند و نه حرمت اماکن علمی مانند دانشگاه را نگاه می‌دارند.

وی ادامه داد: آنها برای رسیدن به اهداف و نیات پلید خود از قربانی کردن انسان‌های بی‌گناه و کشتار زنان و کودکان در اماکن عمومی و عبادتگاه‌ها، دانشجویان در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، پروایی ندارند. در چنین شرایطی، آنچه که می‌تواند رمز موفقیت و پیروزی ملت‌ها باشد حفظ هوشیاری و هوشمندی و وحدت در برابر اقدامات و سیاست‌های گروه‌های تروریستی و حامیان آنهاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: لازم است در کنار مبارزه سخت با تروریست‌ها و راستای مبارزه فرهنگی با ریشه‌های تروریسم، دانشجویان و دانش پژوهان به عنوان نیروهای بالنده و آگاهی بخش در جهان، با تمام توان در شناسایی و معرفی ریشه‌ها، حامیان، مولدین و مروجان این پدیده خطرناک ضد بشری تلاشی کارساز و موثر داشته باشند.

نظرات بینندگان