arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

علیرضا کریمی: از من سوءاستفاده سیاسی کردند؛ گفتند با رییس‌جمهور جلسه خصوصی داری اما.../ قصدشان این بود که فقط بگویند از من تجلیل کردند تا حواشی بخوابد / گفتند 60 سکه به من داده شده اما فقط 10 سکه دریافت کردم

ملی پوش کشتی آزاد ایران که با نماینده رژیم صهیونیستی در جریان مسابقات جهانی روبرو نشده بود، از رفتار مسئولان انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا کریمی: از من سوءاستفاده سیاسی کردند؛ به دروغ گفتند با رییس‌جمهور جلسه داری / گفتند 60 سکه به من داده شده اما فقط 10 سکه دریافت کردم

ملی پوش کشتی آزاد ایران که با نماینده رژیم صهیونیستی در جریان مسابقات جهانی روبرو نشده بود، از رفتار مسئولان انتقاد کرد.

چند روز بعد از اتفاقاتی که برای علیرضا کریمی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان رخ داد؛ وزارت ورزش سعی کرد از این کشتی گیر تجلیل کند. روز گذشته وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون های ورزشی به این کشتی گیر به خاطر روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی جایزه ای اهدا کرد.

به گزارش «انتخاب»، با این حال علیرضا کریمی در گفت و گویی که امروز با رادیو تهران داشت، به شدت از مسئولان انتقاد کرده است.

گفتند با رییس جمهور جلسه داری!

دیروز با من از طرف استان تماس گرفتند. گفتند که جلسه خصوصی با وزیر و رییس جمهور داری. من هم به آنجا رفتم؛ اما متوجه شدم که برنامه چیز دیگری است. فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بود که فقط بگویند از من تجلیل کردند تا حواشی بخوابد.

قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود

من گوشی ام را خاموش کرده بودم و نمی خواستم صحبت کنم. با پدرم تماس گرفتند و گفتند که وزیر می خواهد با رییس جمهور در یک جلسه خصوصی شرکت کند و من هم به آنجا رفتم. من ناراحتم از اینکه خیلی ها می خواهند از من سوءاستفاده سیاسی و استفاده ابزاری کنند.

اصلا از این تجلیل راضی نیستم

من اصلا از این تجلیل راضی نبودم و اصلا در جریان این برنامه هم نبودم. در واقع در عمل انجام شده، قرار گرفتم. دیروز کلا ۱۰ سکه به من دادند. دیروز اصلا در جریان برنامه نبودم و رفتم و دیدم که دوربین و خبرنگار آنجاست. بازهم می گویم که فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بوده است.

می‌خواهم قویتر از گذشته برگردم

درباره آینده هم باید بگویم که مثل همیشه و قویتر بار دیگر شروع کنم تا بتوانم در مسابقات آینده به چیزی که می خواهم برسم.

از علیرضا رضایی تشکر می کنم

باید از همه و بیشتر باید از علیرضا رضایی تشکر کنم. او در این مدت زحمات زیادی کشید. هیچ کس در آن شرایط قبول نمی کرد که هدایت تیم امید را قبول کند؛ اما رضایی آمد و زحمت کشید و پای همه ناکامی ها هم ایستاد.

کشتی‌گیران درآمد خوبی ندارند

از نظر درآمدی شرایط کشتی گیران اصلا خوب نیست. کشتی گیران مشکلات زیادی دارند چون اکثر آنها از قشر ضعیف جامعه هستند. این ضربه بزرگی به کشتی گیر است، چون نمی تواند خوب تمرین کند.

فدراسیون به من لطف کرد

قرار بود هر کسی در مسابقات امیدهای جهان مدال طلا بگیرد، مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کند. متاسفانه برای من شرایطی رخ داد که نتوانستم به مدال برسم و فدراسیون لطف کرد که به من سهمیه داد.

نظرات بینندگان