arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس‌/ تهران تا پایان هفته سرد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا همراه با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها، شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز ( 9 آذر) است و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می‌رود، تصریح کرد: فردا (10 آذر) با تداوم این شرایط برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط طی روز شنبه کمابیش ادامه خواهد داشت، گفت: دما تا پایان هفته کاهش محسوسی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح با شاخص 116 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم‌اکنون پایتخت نیز با شاخص 128 در شرایط ناسالم برای گروه‌های است.

برچسب ها: کیفیت هوا
نظرات بینندگان