arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

نژادبهرام: ۹۰درصد بیمارستانهای تهران بالای ۴۰ سال دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای شهر تهران در خصوص ناایمن بودن بیمارستان های تهران تذکر داد و گفت: ۹۰درصد بیمارستانهای تهران بالای ۴۰ سال دارند.
به گزارش خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، زهرا نژادبهرام در بیست و پنجمین جلسه شورای تهران با هشدار در خصوص فضاهای ناایمن بخصوص بیمارستان ها, گفت: بر اساس گزارش شهرداری, در مناطق ۱۱ و ۱۲ شهر تهران, ۲۴۳ مورد فضای ناایمن از سوی شهرداری گزارش شده است.
وی با مهم خواندن بحث ایمن سازی, اعلام کرد: بیش از ۹۰ درصد بیمارستان های تهران, عمری بالای ۴۰ سال دارند و این در حالی است که بیمارستان ها به جای این که مکانی برای آلام درد باشند, باتبدیل شدن به ناامن ترین اماکن شهر, دردی بر دردها افزوده اند.
این عضو شورای شهر با اشاره به این که این فضاهای ناایمن به تاییدیه آتشنشانی نیاز دارند، تصریح کرد: در این خصوص اقدامی صورت نمی گیرد عدم اقدام در این خصوص را نوعی بی قانونی دانست و افزود که "هم اکنون, ۱۹ بیمارستان به لحاظ سیستم اطفا و اعلام حریق و سایر نکات ایمنی, در اولویت قرار دارند."
وی تاکید کرد: پلمپ بیمارستان ها به راحتی امکان پذیر نیست, از شهرداری تقاضا کرد که هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی, اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان