arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

قاتل همسر پولانسکی درگذشت / احتمال تغییر در سناریوی فیلم جدید تارانتینو

چارلز منسون سرکرده منفور خانواده منسون که در سال 1969 شارون تیت بازیگر معروف هالیوود و همسر پیشین رومن پولانسکی را به همراه شش نفر دیگر به قتل رسانده بود، دیروز در سن 83 سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاتل همسر پولانسکی درگذشت / احتمال تغییر در سناریوی فیلم جدید تارانتینو

چارلز منسون سرکرده منفور خانواده منسون که در سال 1969 شارون تیت بازیگر معروف هالیوود و همسر پیشین رومن پولانسکی را به همراه شش نفر دیگر به قتل رسانده بود، دیروز در سن 83 سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت. با توجه به این که قرار است کوئنتین تارانتینو جدیدترین پروژه سینمایی‌اش را با محوریت ماجرای قتل‌های خانواده منسون مقابل دوربین ببرد و پیشاپیش نگارش فیلمنامه آن را به پایان برده، این احتمال وجود دارد که مرگ غیرمنتظره منسون در خط داستانی فیلم جدید او تغییراتی ایجاد کند.

ورایتی به نقل از سخنگوی بیمارستانی که منسون روزهای آخر عمرش را آنجا بستری بوده، علت درگذشت این جنایتکار را مرگ طبیعی عنوان کرده است. منسون یک بار ژانویه گذشته در بیمارستان بستری شد و کم‌تر از یک سال بعد، از اواسط نوامبر دوباره راهی بیمارستان شد. او بعد از محاکمه در دادگاه، به نه بار حبس ابد محکوم شده بود.

قاتل همسر پولانسکی درگذشت / احتمال تغییر در سناریوی فیلم جدید تارانتینو

تراژدی تاریخی قتل‌های خانواده منسون از 8 اوت 1969 آغاز شد؛ زمانی‌که چارلز منسون تبهکار بیکار و موسیقی‌دان ناموفق امریکایی، به گروه پیروانش معروف به «خانواده منسون» دستور داد به مهمانانی که در منزل زوج معروف هالیوود –شارون تیت و رومن پولانسکی– حضور داشتند، حمله کنند.

جماعتی که اطاعت از دستورهای منسون را بی‌چون و چرا پذیرفته بودند، به طرزی بی‌رحمانه تمام افراد حاضر در آن خانه را به قتل رساندند. پولانسکی در شب حادثه غایب بود و برای کار بر روی یک پروژه سینمایی به اروپا سفر کرده بود اما شارون تیت که آن زمان هشت ماهه باردار بود، قربانی حمله وحشیانه منسون‌ها شد. منسون و پیروانش در مجموع 9 نفر را به قتل رساندند و در سال 1971 به جرم ارتکاب قتل‌های تابستان 69 به حبس ابد محکوم شدند.

همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد هنوز مشخص نیست تارانتینو قصد دارد فیلم جدیدش را با تمرکز بر کدام بخش این ماجرای فاجعه‌آمیز مقابل دوربین ببرد. فعلا تمام جزییات مربوط به ساختار روایی این پروژه مبهم است؛ معلوم نیست فیلمساز پیشرو امریکایی فیلم جدیدش را به شکل بازروایی وقایعی که آن زمان رخ داد به تصویر خواهد کشید یا این جنایت به عنوان داستان پس‌زمینه برای به تصویر کشیدن روایت‌هایی جداگانه و مرتبط با هم به کار خواهد رفت.

سونی هم که به تازگی در رقابت با دو غول قدرتمند هالیوود شامل برادران وارنر و پارامونت، موفق شد امتیاز پخش جدیدترین پروژه سینمایی کارگردان «پالپ فیکشن» را از آن خود کند.

نظرات بینندگان