arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

شهردار شهر زلزله‌زده تازه‌آباد: توان جمع آوری همه ‌زباله‌ها را نداریم/ 10 خودروی حمل زباله نیاز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار تازه آباد ثلاث باباجانی با اشاره به مشکلات پیش آمده پس از وقوع زلزله در خصوص جمع آوری زباله شهر گفت: 10 دستگاه خودروی حمل زباله و 30 نیروی شهرداری برای جمع آوری کامل زباله های شهر تازه آباد نیاز است.

عنایت عثمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جمعیت 15 هزار نفری شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، گفت: در زلزله اخیر بین 60 تا 70 درصد خانه های شهر خسارت دیدند.

 

وی افزود: خسارت خانه های به حدی است که دیگر قابل استفاده نیست و هم اکنون مردم در بیرون از خانه‌های خود اسکان دارند.

عثمانی با بیان اینکه چادر و اقلام مورد نیاز به شهر می‌رسد، گفت: متاسفانه بر اثر نبود برنامه ریزی و توزیع نامناسب تعدادی بیش از حد اقلام کمکی دریافت کرده و تعدادی کمبود دارند.

وی تصریح کرد: هم اکنون خانوارهایی در شهر هستند که برای اسکان خود نیازمند چادر هستند و چادر، لباس گرم و پتو و نایلون از نیازهای اصلی مردم زلزله زده تازه آباد است.

شهردار تازه آباد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری این شهر، گفت: متاسفانه کمبود نیرو و نیز کمبود دستگاه‌های حمل زباله موجب شده نتوان تمام زباله‌های شهر را جمع آوری کرد.

وی افزود: اسکان مردم در شهر پراکنده است و برای همین جمع آوری زباله با مشکلاتی همراه است.

عثمانی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 10 خودروی حمل زباله و 30 نیروی شهرداری نیاز است تا بتوانیم کار جمع آوری زباله‌های شهر را انجام دهیم.

وی افزود: در این زمینه به شهرداری تهران درخواست داده ایم، اما تاکنون چیزی دست ما نرسیده است.

شهردار تازه آباد تاکید کرد: تنها تعدادی خودروی حمل زباله‌ از کرمانشاه، روانسر و پاوه ارسال شده که کفایت نیاز شهر را نمی‌دهد.

عثمانی افزود: وجود زباله در شهر می‌تواند اپیدمی بیماری‌های مختلفی را رقم بزند و در این زمینه نیاز به کمک داریم.

نظرات بینندگان