arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

هشدار استاندار کرمانشاه: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم / متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ / این همراه اول کی می خواهد مشکل تلفن را حل کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هشدار استاندار کرمانشاه: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم  /  متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ / این همراه اول کی می خواهد مشکل تلفن را حل کند؟

استاندار کرمانشاه گفت: از امشب آمار بی اساس را نمی پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب خطاب به برخی مسئولین شهرستانی و استانی برنامه ریزی توزیع امدادها گفت: این نمی شود که بگویید امشب مشکل توزیع چادر تمام می شود و فردا هم باز این مشکل ادامه داشته باشد.

هوشنگ بازوند گفت: از امشب آمار بی اساس را نمی پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

استاندار کرمانشاه پس از شنیدن برخی گزارش ها گفت: این چه شیوه گزارش دادن است؟ اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود.

وی گفت: حتی یک شب دیگر هم نباید این وضعیت ادامه پیدا کند. من با معاون اول رییس جمهور تماس می گیرم و می گویم وزارت نیرو قادر به حل بحران نیست. صورت جلسه کنید اگر تا ساعت مشخص برق وصل نشد تکلیف را روشن می کنم.

بازوند تصریح کرد: چرا وقتی مقامات کشور اینجا هستند حرف نمیزنید که مشکل داریم؟ الان یادتان افتاده؟ این یک بحران ملی است و وقتی رهبر انقلاب آن جملات را می گویند تکلیف روشن است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل تلفن همراه گفت: این همراه اول کی می خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می خواهم تماس بگیرم نمی شود

منبع: مهر
نظرات بینندگان