arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

نوبخت: تسهیلات بازسازی دستور کار جلسه هیئت دولت است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اختصاص تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله زده در دستور کار جلسه فردای هیئت دولت قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اختصاص تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله زده در دستور کار جلسه فردای هیئت دولت قرار دارد.

به گزارش انتخاب، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه ستاد بحران کرمانشاه گفت: جلسه مدیریت بحران به اتمام رسید و صبح امروز نیز رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بازدی و با مردم صحبت کرد.

وی گفت: رئیس جمهور به مناطق مختلفی از سرپل ذهاب سفر کردند و با مردم در خصوص نیازهایشان صحبت شد.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مردم نیازمندی ها و وسایلی بود که برای اسکان اضطراری لازم داشتند، گفت: این مطالب از سوی مردم در جلسه ستاد بحران نیز مطرح شد و رئیس جمهور دستور داد با فوریت نیازمندی های مردم شامل چادر، پتو و آب و وسایل ارتزاق موقت با سرعت ارسال بشود.

نوبخت بیان کرد: از دیروز تا الان از طریق حمل و نقل هوایی مبالغ قابل توجهی از مردم به کرمانشاه ارسال شد و الان در کرماشناه دپو شده است و رئیس جمهور دستور دادند که با سرعت تنوزیع شود.

وی گفت: رئیس جمهور همچنین دستور دادند برای صبح فردا که جلسه دولت تشکیل می شود، با توجه به مستندات ماده ۱۰ قانون تنظیم و ۱۲ قانون مدیریت بحران، برای تسهیلاتی که نیاز وجود دارد برای بازسازی و کمک بلاعوض برای اسکان مردم تصمیم گرفته شود.

وی گفت: رئیس جمهور همچنین به استاندار کرمانشاه نیز دستور دادند جلسه ای امروز تشکیل شود و برای توزیع اقلامی که الان جمع شده به شهرها و روستاهای مختلف برسانند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان