arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

عليخاني: مدیران متخلف قالیباف همچنان در شهرداری هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ارائه گزارشات سازمان بازرسی بيانگر تخلُّفات محرض شهرداری بوده که پيگيري نشده است, تاکید کرد: به طوري كه تعدادي از مديران كه نامشان در اين گزارش آمده همچنان در مديران ارشد شهرداري حضور دارند.

به گزارش سرویس شهری «انتخاب»، محمد عليخاني در جلسه علني امروز شوراي شهر در تذكر پيش از دستور گفت سازمان بازرسي كل كشور گزارشات متعددي از تخلفات صورت گرفته در مجموعه شهرداري تهران به شهرداري و شوراي شهر ارسال كرده است

وی ادامه داد: بخشي از اين گزارش ها در دوره قبل به رئيس شورا ارسال شده و به نظر ميرسد قابل دسترس نيست. لذا چون اين گزارشها براي پيگيري به شورا ارسال شده بايد مجددا مورد رسيدگي قرار گيرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه برخي از اين گزارشها در دسترس است, تاکید کرد: این گزارشات بيانگر تخلُّفات محرض بوده که پيگيري نشده است . به طوري كه تعدادي از مديران كه نامشان در اين گزارش آمده همچنان در مديران ارشد شهرداري حضور دارند.

وی تصریح کرد: درخواست ميشود نسبت به پيگيري و كشف اين گزارشهاي از دسترس خارج شده اقدام شود و از شهرداري نيز خواسته ميشود تمامي گزارشات إرسالي از سال ٩٠ تا٩٦ را مورد رسيدگي قانوني قرار دهد تا حقوق شهرداري و شهروندان تضييع نشود و با مديراني كه تخلفاتشان محرض شده است برخورد قانوني شود.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان