arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

ارسال مولد برق اضطراری برای سایت‌های موبایل مناطق زلزله‌زده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارسال مولد برق اضطراری برای سایت‌های مذکور به دلیل قطعی برق در برخی مناطق زلزله‌زده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارسال مولد برق اضطراری برای سایت‌های مذکور به دلیل قطعی برق در برخی مناطق زلزله‌زده خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود، با اشاره به مشکل ادامه قطعی برق در برخی مناطق زلزله‌زده و تاثیر آن بر سایت‌های موبایل نوشت: ضمن همدردی با خانواده‌ بازماندگان حادثه دلخراش زلزله شب گذشته و آرزوی سلامتی برای مصدومین، متاسفانه با ادامه قطعی برق در برخی مناطق، باتری ذخیره سایت‌های موبایل در این مناطق در حال اتمام است.

وی درباره پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و تلاش برای حل این مشکل نیز توضیح داد: همکاران در حال ارسال مولد برق اضطراری برای سایت‌های مذکور هستند.

پیش از این داوود زارعیان - معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران- نیز با اشاره به تاثیر قطعی برق بر سایت‌های تلفن همراه اظهار کرده بود: در بخش تلفن همراه مخابرات مشکل خاصی ندارد اما در برخی از مناطق برق قطع است و از آنجایی که آنتن‌ها به کمک باتری روشن بوده، اگر برق وصل نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. به همین دلیل از استان‌های معین هم‌جوار در حال انتقال تجهیزات ژنراتوری به استان هستند که بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

نظرات بینندگان