arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

برنامه All Unit Conversion: تبدیل واحدها در اندروید - زوم اپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

All Unit Conversion اپلیکیشنی برای تبدیل واحد در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید انواع پارامترها را به یکدیگر تبدیل کنید.

تبدیل واحد یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله محصلان و شاغلان به آن نیاز خواهند داشت و گستردگی آن در زمینه‌ی کمیت‌ها مانند دما، مساحت، باینری و ... به‌قدری زیاد است که به خاطر سپردن آن‌ها کاری بسیار دشوار است. این امر برای هر شخصی، به‌خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ می‌شوند، یک موضوع ضروری به‌حساب می‌آید و طبیعتا همراه داشتن اپلیکیشنی که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند، از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سؤال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد چند فارنهایت خواهد بود یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می‌شود، مواجه نشده باشد.

All Unit Conversion یکی از اپلیکیشن‌های مفید اندروید در زمینه‌ی تبدیل واحد‌ است که با پشتیبانی از کمیت‌های متنوعی همچون شتاب، زاویه، چگالی، سرعت انتقال داده‌، جریان الکتریسیته، انرژی، فرکانس، طول یا فاصله، شار مغناطیسی، فشار، مقاومت، سرعت، وزن و جرم و... ابزاری کامل و بی‌نقص را در این زمینه به‌وجود آورده است. این اپلیکیشن که به‌صورت رایگان منتشر شده، قادر به تبدیل تمام کمیت‌های مربوط به یکدیگر است و با نصب آن می‌توانید یک مبدل کامل را همیشه و همه‌جا در اختیار داشته باشید. برای دانلود برنامه اندروید All Unit Conversion می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

منبع: زومیت

نظرات بینندگان