arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

وزیر راه: تمام راه های اصلی برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده باز است

وزیر راه وشهرسازی گفت: تمام راه های اصلی برای امداد رسانی به زلزله زدگان منطقه ازگله کرمانشاه باز است و امداد رسانی ها ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر راه وشهرسازی گفت: تمام راه های اصلی برای امداد رسانی به زلزله زدگان منطقه ازگله کرمانشاه باز است و امداد رسانی ها ادامه دارد.

عباس آخوندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پس از امدادرسانی نهادهای ذیربط بلافاصله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بررسی های کارشناسی برای بازسازی واحدهای مسکونی این منطقه وارد عمل می شود.

وی با بیان اینکه هنوز برای تعیین میزان خسارت وارد ناشی از این زلزله بسیار زود است، گفت: اکنون تعیین میزان خسارت وارده به این منطقه بسیار زود است و پس از بررسی های لازم و آمارگیری دقیق رقم آن اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه یادآور شد: متاسفانه در این حادثه تعدادی از مردم عزیز کشورمان جان خود را از دست دادند.
آخوندی در پایان اظهار داشت: هم اکنون راه های روستایی و اصلی این منطقه برای امداد رسانی باز است و تمام

نیروهای امدادی کار خود را در این منطقه آغاز کرده اند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.

محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله - بوده است. این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه و در طول جغرافیایی 45.9 ، عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه ، زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.

در این زمین لرزه بیش از 164 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 1686 نفر رسیده است.

نظرات بینندگان