arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

رییس فدراسیون کبدی: دخترم تولیدی لباس ندارد/ دبیر فدراسیون استعفا کرد

رییس فدراسیون کبدی می‌گوید که فرزندانش تولیدی لباس ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون کبدی می‌گوید که فرزندانش تولیدی لباس ندارند.

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با ایسنا در مورد برکناری دبیر فدراسیون کبدی اظهار کرد: اورسجی بعد از کاندیدا شدنش در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، از سمت خود استعفا کرد. او دبیر فدراسیون بود که بعد از ثبت نام از سمت خود استعفا کرد و دیگر قراردادی با فدراسیون ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کبدی تنها یک کمیته داوران دارد و کمیته های دیگر فعال نیستند، گفت: این فدراسیون کمیته داوران، مربیان، استعدادیابی و همگانی دارد و همه این کمیته ها هم فعال هستند.

مقصودلو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اعظم و حمید مقصودلو دختر و پسر وی به عنوان سرمربی سال‌هاست که فعالیت می‌کنند، توضیح داد: این طور نیست. اکنون "جین" هندوستانی سرمربی تیم ملی کبدی زنان است و دختر من هم همانند خانم دانش به عنوان مربی تیم ملی فعالیت می‌کند. پسر من هم حدود 3 سال و نیم است که اصلا مربی تیم ملی نیست.

رییس فدراسیون کبدی همچنین در پاسخ به این شایعات که آیا فدراسیون برای خرید البسه به مبلغ 250 میلیون از تولیدی دختر وی اقدام کرده است یا خیر گفت: ما از فروشگاه "بهنام" البسه و کفش را تهیه می‌کنیم. دختر من تولیدی ندارد. پسران من هم یکی کارمند شهرداری تهران و دیگری کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان است و فرزندان من هیچ تولیدی لباس ندارند.

او در پایان گفت:‌ مستنداتی برای حرف‌هایم دارم که اگر نیاز باشد در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.

نظرات بینندگان