arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

لبنان بازداشت جاسوس موساد در صیدا را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت کشور لبنان خبرهای منتشر شده درباره بازداشت یک شهروند لبنانی توسط دستگاه‌های امنیتی در شهر صیدا که برای موساد کار می‌کرد و کاروان یک نماینده را تحت نظر داشت، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نهاد المشنوق، وزیر کشور لبنان ضمن تکذیب بازداشت شهروندی در شهر صیدا به جرم همکاری با موساد و تحت نظر گرفتن کاروان بهیه حریری، نماینده لبنان و خواهر سعد حریری اعلام کرد، چنین خبرهایی منجر به آشفتگی و سردرگمی لبنانی‌ها می‌شود.

رسانه‌های لبنانی پیشتر اعلام کرده بودند، دستگاه‌های امنیتی یک شهروند لبنانی را در شهر صیدا بازداشت کردند که با موساد اسرائیل جهت اجرای عملیات تروری در این شهر در ارتباط بوده است.

رسانه‌های لبنانی به نقل از یک منبع امنیتی ادعا کردند که شخص بازداشت شده کاروان بهیه حریری، نماینده این کشور را در شهر صیدا تحت نظر داشته است و او برای استخدام چند شخص برای اجرای ماموریت محول شده به او با خارج از لبنان در ارتباط بوده است.

این منبع امنیتی در لبنان فاش کرد، شخص بازداشت شده ۶۰ سال داشته و اکنون تحت بازجویی قرار دارد و دستگاه‌های امنیتی کشور نیز در حال بازداشت هم‌دستانش هستند.

نظرات بینندگان