arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

بازگشایی اپل پارک در روز ۲۶ آبان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل قصد دارد تا مرکز بازدیدکنندگان پارک اپل را در روز ۲۶ آبان ماه به روی عموم باز کند. این خبر از طریق یکی از ایمیل های داخلی این شرکت منتشر شده است.

در حال حاضر مرکز بازدیدکنندگان پارک اپل تکمیل شده است، اما در صورت مراجعه به این مرکز تابلویی را مشاهده خواهید کرد که بر روی آن نوشته شده که این مرکز برای یک رویداد خصوص تعطیل است و خبر از بازگشایی بزرگی در روز ۱۷ نوامبر یا همان ۲۶ آبان می دهد.

ظاهراً منظور از رویداد خصوصی همان ایمیل داخلی است که در حقیقت نوعی دعوت نامه برای کارکنان این شرکت است تا در بازگشایی این مرکز شرکت نمایند. هر شرکت کننده با استفاده از این دعوت نامه می تواند سه نفر را به همراه ببرد.

مرکز بازدیدکنندگان اپل در حقیقت یک فروشگاه محصولات اپل است. در این مرکز علاوه بر این، فضایی برای دیدن پارک اپل با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، تعبیه شده است. محلی به نام observation deck، فروشگاه های هدیه، کافه و … از جمله دیگر قسمت های تشکیل دهنده ی مرکز بازدیدکنندگان اپل هستند. در این مکان بازدیدکنندگان با چگونگی تولید محصولات این شرکت نیز آشنا می گردند.

مساحت زیربنای مرکز مذکور در حدود ۱۰۰۰ متر است و تخمین زده شده است که برای احداث آن بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه شده باشد.

گویا ای تی

نظرات بینندگان