arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

پیکسل ۳ آیفون ۱۰ را هدف قرار داده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به‌تازگی اطلاعاتی درباره پرچم‌دار بعدی شرکت گوگل منتشر شده است که خبر از طراحی پیکسل ۳ برای رقابت مستقیم با آیفون ۱۰ می‌دهد.

به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ibtimes، شرکت‌های سامسونگ و اپل رقابت بسیار بزرگی را در طول چند سال گذشته تجربه کرده‌اند، ولی با افزوده شدن گوگل به این رقابت، پیچیدگی بسیار بیشتری به این رقابت وارد شده است.

در این میان شرکت گوگل محصول پیکسل 2 را تنها چند ماه پیش معرفی کرده است، ولی اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی این محصول منتشر شده است که شامل تعدادی تصویر از این محصول هستند.

پیکسل ۳ که قرار است تا در سال 2018 میلادی روانه بازار شود، از نظر ظاهری به‌شدت ظریف و زیبا طراحی شده است و ساختار نمایشگر آن به نحوی است که می‌توان آن را به‌صورت مستقیم رقیب آخرین پرچم‌دار شرکت اپل یعنی آیفون ۱۰ دانست.

در حال حاضر این تلفن همراه هوشمند با سه نام مختلف در پرونده‌های گوگل شناخته می‌شود، این نام‌ها شامل کراس هچ (Crosshatch)، آلباکور (Albacore) و بلولاین (Blueline) هستند.

هنوز مشخص نیست که در این تلفن همراه از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد شد، زیرا بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت گوگل منتظر است تا از آخرین پردازنده ممکن شرکت کوالکام برای محصول خود استفاده کند و به همین دلیل نیز ممکن است مدلی فراتر از اسنپ دراگون 845 برای این محصول عرضه شود.

سایر مشخصات فنی این دستگاه هنوز اعلام نشده‌اند، ولی مشخص است که همچنان شاهد حضور یک دوربین تکی بر روی این دستگاه خواهیم بود و نمایشگر بدون لبه این مدل نیز یکی از ظریف‌ترین نمونه‌های موجود در بازار خواهد بود.

ایتنا

نظرات بینندگان