arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

پیمان معادی صدا پیشه هالیوود شد

۲۶ انیمیشن بلند واجد شرایط حضور در بخش بهترین انیمیشن بلند اسکار معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در فهرست مدعیان اسکار امسال آثاری از غول های بزرگ دنیای انیمیشن در کنار محصولاتی از بخش مستقل برای رسیدن به اسکار بهترین انیمیشن بلند رقابت می کنند.

در میان ۲۶ فیلمی که از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینما برای حضور در این بخش واجد شرایط شناخته شده اند، انیمیشن «کوکو» محصول پیکسار از شانس بسیار زیادی برخوردار است. در دور پیشین جوایز اسکار ۲۷ فیلم در این بخش معرفی شده بود.

انیمیشن «Window Horses» که پیمان معادی یکی از صداپیشگان آن است نیز در این فهرست حضور دارد.

براساس قوانین آکادمی در صورتی که تعداد آثار واجد شرایط از ۱۶ عدد بیشتر شود، پنج اثر به جمع نامزدهای نهایی راه پیدا خواهند کرد.

از آثار مشهور هالیوودی که به جمع ۲۶ انیمیشن راه یافته اند، می توان به قسمت سوم انیمیشن مشهور «من نفرت انگیز» اشاره کرد که عنوان پرفروش ترین انیمیشن سال ۲۰۱۷ را در اختیار دارد. «بچه رییس»، «ماشین ها ۳»، «فیلم ایموجی»، «بتمن لگویی» و «لگو نینجاگو» از دیگر آثار هالیوودی حاضر در این فهرست هستند.

از دیگر آثار مورد توجه در این فهرست می توان از «نان آور» (Breadwinner) نام برد که آنجلینا جولی در تیم تهیه آن حضور دارد و البته انیمیشن متفاوت «وینست دوست داشتنی» که با کنار هم قرار دادن نقاشی های رنگ روغن فضایی متفاوت را به تصویر می کشد.

انیمیشن ها برای واجد شرایط شدن باید در لس آنجلس اکران شده باشند.

نظرات بینندگان