arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

پخش سریال میزرا کوچک خان از تلویزیون ونزوئلا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلویزیونی ویوه (ViveTV) ونزوئلا در حال پخش سریال «کوچک جنگلی» است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، دوبله اسپانیایی این سریال طی همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ایران در کاراکاس و شبکه تلویزیونی ایرانی هیسپان تی ویHISPANTV برای پخش در اختیار شبکه تلویزیونی ویوه ونزوئلا قرار گرفته و شامگاه شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ساعت ۲۱ به وقت محلی، به مدت تقریبی شش هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

«کوچک جنگلی» یکی از سریال‌های پرطرفدار تلویزیونی ایران در دهه ۶۰ است؛ که در ژانر تاریخی، حماسی و سیاسی به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور جمع کثیری از هنرمندان ایرانی ساخته شده است.

در این سریال تلاش می‌شود زوایایی از قیام میرزا کوچک خان جنگلی و مردم گیلان به نمایش درآید.

این سریال در راستای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت و توانمندی رسانه های بومی و ملی کشورهای آمریکای لاتین بمنظور معرفی فرهنگ و تاریخ ایران زمین برای پخش از شبکه ونزوئلایی یاد شده انتخاب شده است و رویکرد ضد استعماری این نهضت و سیر مبارزات تاریخی آن برای بینندگان ونزوئلایی از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

تلویزیون ویوه ونزوئلا پیش از این نیز برنامه های مختلفی از تولیدات رسانه ملی و هیسپان تی وی را از طریق همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس و شبکه بین المللی اسپانیایی زبان هیسپان برای شهروندان ونزوئلایی خود به پخش درآورده است که از جمله تازه ترین آنها می توان به مجموعه مستند «دفاع مقدس» و برنامه آموزشی «فارسی صحبت کنیم» اشاره کرد.

نظرات بینندگان