arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

نام مجتبی جباری در لیست خروجی استقلال

تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با حضور شفر، تغییرات اساسی را در پیش خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با حضور شفر، تغییرات اساسی را در پیش خواهد داشت.

با توجه به حضور شفر به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نهایت قرار است فهرست آبی ها در نیم فصل پیش رو با تغییراتی اساسی مواجه شود.

سرمربی آلمانی استقلال از همان ابتدای ورودش به این تیم از جذب یک مهاجم هدف برای آبی ها خبر داد و اکنون هم استقلالی ها در صددهستند جذب بازیکنان مورد نظر شفر را در دستور کار قرار دهند تا این مربی در ادامه رقابت های لیگ برتر بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

در این میان قرار است برخی از بازیکنان استقلال از سوی شفر در فهرست خروجی آبی پوشان قرار گیرند تا براین اساس جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.

بدون شک در نیم فصل برخی از بازیکنان آبی پوش نامشان از لیست استقلال خارج و بازیکنان جدید جایگزین آنها می شوند.

در این میان استقلالی ها روز گذشته بهنام برزای را با قراردادی سفیدامضاء جذب کردند تا بدین ترتیب نخستین خرید خود در زمان شفر را پیش از آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات زمستانی انجام داده باشند. برزای نخستین بازیکنی است که در زمان سرمربیگری شفر به تیم استقلال راه پیدا کرد.

قرار است پس از بهنام برزای، محسن کریمی هافبک آبی ها که مدتی است تمرینات خود را زیر نظر آبی پوشان انجام می دهد به فهرست استقلال اضافه شود تا پس از جذب این بازیکن تعداد خریدهای آبی ها به 2 برسد.

البته با وجود بازگشت برزای و کریمی به تمرینات استقلال بازهم این باشگاه طبق برنامه قصد جذب بازیکن جدیدی دارد. اما باید دید فهرست بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا می شوند به چه شکلی است. نکته ای که نباید در این میان فراموش شود این است که جذب یک مهاجم هدف به طور حتم در نیم فصل در دستور کار شفر قرار می گیرد. در روزهای اخیر بحث حضور ویلیامز، مهاجم 27 ساله جاماییکایی در استقلال مطرح شد و با وجود این باید دید جذب این مهاجم به کجا ختم می شود.

به هر ترتیب پیش از جذب 2 بازیکن این بار نوبت به خروجی های تیم شفر می رسد. بدون شک مجتبی جباری هافبک یاغی آبی ها اولین خط خورده استقلال در نیم فصل است و پشت سر او هم یعقوب کریمی به عنوان دومین خروجی در فهرست خروجی این تیم قرار می گیرد.

بنابراین تا اینجا استقلالی ها 2 ورودی و 2 خروجی در لیست نیم فصل دارند اما با شرایط پیش آمده شنیده می شود شفر سرمربی استقلال در نظر دارد در اردوی پیش رو فکری به حال دیگر خروجی و ورودی های خود داشته باشد تا در نیم فصل بداند که چه کارهایی را باید در مورد جذب و خروج بازیکنان انجام دهد.

با این تفاسیر باید اعلام کرد که طبق لیست استقلال که تنها 2 جای خالی داشت، اکنون 2 بازیکن جدید جذب استقلال شده است و به همین منظور شفر برای جذب هر بازیکن دیگری نیاز به این دارد که نام بازیکنان آبی پوش فعلی را از لیست خود کنار بگذارد و در پایان نکته ای که نباید فراموش کرد این است که استقلال شفر در نیم فصل با تغییراتی مواجه است و باید دید جدا از بازیکنان خروجی و جدی مطرح شده کدام بازیکن دیگر از لیست خارج و یا به تیم استقلال اضافه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان