arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

حمایت وزیر ارشاد از تجمیع نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجمیع دو نمایشگاه «رسانه های دیجیتال» و «مطبوعات و خبرگزاری ها» می تواند به افزایش مخاطب و کاهش هزینه ها کمک کند.

سیدعباس صالحی در گفت وگو با ایرنا، درباره تجمیع نمایشگاه های مطبوعات که به تازگی به اتمام رسیده و نمایشگاه رسانه های دیجیتال که بزودی آغاز می شود، افزود: اینکه نمایشگاه این دو مجموعه با هم برگزار شود حُسن هایی دارد چون می تواند مخاطبان بیشتری را به فضای نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال بیافزاید.

وی ادامه داد: اما همانگونه که مطلع هستید این دو مجموعه، مخاطبان متفاوتی با هم دارند؛ در عین اینکه مشترکاتی بین آنهاست. گرچه بخشی از رسانه های دیجیتال واژه رسانه دارند و تبعا با نگاه رسانه حرکت می کنند اما بخشی از آنها نیز فرارسانه ای هستند و ارتباط مستقیم با بحث رسانه ندارند. لذا در نسبت فرا رسانه ای ها با نمایشگاه مطبوعات، همه، آن بخش های رسانه ای قوی را ندارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تجمع این دو نمایشگاه، می تواند باعث افزایش مخاطب شود و برخی از کاهش هزینه ها را در پی داشته باشد و البته برگزاری جداگانه این نمایشگاه ها به دلیل اینکه این دو، مخاطبان خاص خود را دارند و مخاطبان آنها یکسان نیست، صورت می گیرد.

نمایشگاه مطبوعات از 5 تا 12 آبان ماه در مصلای تهران برگزار شد و نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز قرار است 20 تا 26 آبان ماه در مصلای تهران برگزار شود.

برچسب ها: وزیر ارشاد ، صالحی
نظرات بینندگان