arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

روزنامه کیهان برای دو روز توقیف شد / حکم توقیف به حسین شریعتمداری ابلاغ شد / وزارت ارشاد: کیهان شنبه و یکشنبه آینده نباید منتشر شود

روزنامه کیهان در پی شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی توسط دادستانی تهران توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان در پی شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی توسط دادستانی تهران توقیف شد.

به گزارش «انتخاب»، دادستانی تهران، روزنامه «کیهان» را به دلیل بی‌توجهی به تذکر ارسالی مبنی بر رعایت مصالح و امنیت ملی، توقیف کرد.

روزنامه کیهان توقیف شد

هیات نظارت بر مطبوعات روز گذشته به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده بود.

دادستانی تهران براساس شکایت شورای امنیت ملی مبنی بر اقدام این روزنامه برخلاف سیاستهای اصولی و بین جمهوری اسلامی ایران در مسایل و امنیت منطقه ای روزنامه کیهان را برای دو روز (شنبه و یکشننبه هفته آینده) توقیف کرد.

حسين شريعتمداری: بعید است بخاطر دفاع از مسلمانان یمن "کیهان" توقیف شود

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سئوال فارس درباره خبر توقيف دوروزه كيهان از سوی دادستانی گفت:

*خبر را در سايت خبرگزاری‌ها ديده‌ام و تاكنون چيزی به ما ابلاغ نشده است ولی بسيار بعيد می‌دانم كه شورای‌عالی‌امنيت ملی حمايت از جنايتكاران كودک‌كش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمايت از مردم مظلوم يمن ترجيح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود كه كيهان را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم يمن توقيف كند.

*کلان‌سرمایه‌داران برج‌نشین امارات باید از تیترهای "کیهان" نگران شده باشند و نه مسئولان محترم خودمان.

حکم توقیف روزنامه کیهان به شریعتمداری ابلاغ شد

‎سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: عصر امروز نامه توقیف کیهان به مدیرمسئول روزنامه ابلاغ شد و کیهان شنبه و یکشنبه هفته آینده نباید منتشر شود

نظرات بینندگان