arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

آخرین جزئیات از پرونده اتهام به قتل حمید صفت خواننده رپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین جزئیات از پرونده اتهام به قتل حمید صفت خواننده رپ

قاضی شهریاری در تشریح آخرین وضعیت پرونده خواننده معروف گفت: پس از اعتراض متهم به علت فوت، پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد.


پرونده خواننده معروف به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شدسرپرست دادسرای جنایی اظهارکرد: حسب اطلاع واصله متهم به علت فوت اعتراض کرده و پرونده برای تعیین دقیق علت فوت به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شده است.

ساعت ۱۵، ۲۸ مرداد سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت ۱۵ به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی متهم به اداره دهم منتقل شد؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد. متهم در اظهاراتش ادعا کرد روز ۲۴ مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش (متوفی) درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

 

منبع : میزان

نظرات بینندگان