arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
فنونی زاده:

پرسپولیسی ها ناز بیرانوند را نکشند /برانکو، پروین را الگو خود قرار داده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: از کادرفنی و مدیران پرسپولیس خواهش می کنم ناز علیرضا بیرانوند و هر بازیکنی که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد نکشند و این اجازه را به آنها بدهند.

به گزارش انتخاب، فنونی زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص وضعیت پرسپولیس، گفت: پرسپولیس امسال حتی با تیم دوم خود هم قهرمان خواهد شد زیرا هیچ تیمی توان رقابت با تیم برانکو را ندارد.

فنونی زاده: پرسپولیسی ها ناز بیرانوند را نکشند /برانکو، پروین را الگو خود قرار داده است

وی تصریح کرد: دلیل موفقیت امروز پرسپولیس و برانکو نظم و انضباط سرمربی تیم است و او به اعتقاد من «علی پروین» را الگوی خود قرار داده است و برای ماندن هیچ بازیکنی ناز نمی کشد.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از اظهارات بیرانوند، گفت: بهترین دروازه بانان تاریخ ایران به غیر از «ناصر حجازی» پرسپولیسی بوده و بیرانوند باید بداند اگر در پرسپولیس هم موفقیتی داشته آن را مدیون خط دفاعی است. او در هفته های اخیر به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با سپاهان عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

وی ادامه داد: مطرح کردن مساله جدایی از سوی او اصلا اتفاق قشنگی نیست و خواهش می کنم مدیران باشگاه او را راحت بگذارند تا هر تیمی می خواهد برود. امروز دروازه بانانی هستند که حتی حاضرند مانند دهه60 برای پرسپولیس مجانی بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به جایگاه بیرانوند در تیم ملی، گفت: مطمئن باشید اگر بیرانوند از پرسپولیس برود دیگر دروازه بان اول تیم ملی هم نخواهد بود و این جایگاه را مدیون پرسپولیس است.

وی تصریح کرد: شما به وضعیت «سروش رفیعی» نگاه کنید که بعد از جدایی از پرسپولیس دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید و این اتفاق برای بیرانوند هم پس از جدایی خواهد افتاد. بیرانوند و سایر فوتبالیست های ما نباید گذشته خود را فراموش کنند و اینگونه مقابل هواداران تیم قرار بگیرند.

فنونی زاده اظهار کرد: مدیرعامل و کادرفنی نه تنها بیرانوند، بلکه هر بازیکنی که خواست برود را آزاد بگذارند و متاسفم که باید بگویم به غیر از سید جلال حسینی، محمد انصاری و وحید امیری هیچ کدام از بازیکنان تیم دلشان با پرسپولیس نیست و به پول اهمیت بیشتری می دهند.

وی تاکید کرد: تمامی بازیکنانی که امروز دارند ناز می کنند، کسانی هستند که فقط می خواهند قرارداد خود را افزایش دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص طلب خود از باشگاه، گفت: هشت میلیون از باشگاه طلب داشتم که چهار میلیون آن را بخشیدم و این وظیفه من و همه پیشکسوتان است.

برخی اخبار حاکی از آن است که بیرانوند قصد دارد در نیم فصل برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تراکتورسازی تبریز شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان