arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

محسن هاشمی: هزینه غیر مستقیم «راهپیمایی عقیدتی سیاسی اربعین» بسیار زیاد است، فعلاً نمی توان آن را برآورد کرد

رئیس شورای شهر تهران، هزینه‌های غیرمستقیم راهپیمایی عقیدتی سیاسی اربعین را بسیار زیاد دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هزینه غیر مستقیم «راهپیمایی عقیدتی سیاسی اربعین» بسیار زیاد است که نمی‌توان در حال حاضر آن را برآورد کرد

رئیس شورای شهر تهران، هزینه‌های غیرمستقیم راهپیمایی عقیدتی سیاسی اربعین را بسیار زیاد دانست.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به عضویت شهرداری‌ها در 8 کمیته از کمیته‌های ستاد اربعین، عنوان کرد: شهرداری وظایف ویژه‌ای در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر راهپیمایی عقیدتی سیاسی اربعین دارد و علاوه بر عضویت در کمیته‌ها در دو کمیته نیز مسئولیت دارد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: یکی از وظایف بسیار مهمی که در ایام اربعین شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران در این ایام به عهده دارد، مسئله نظافت مسیر است و وظیفه دیگر، مسئله جابه‌جایی زوار است که با اختصاص ناوگان درون شهری به مسیرهای منتهی به مبادی خروجی عراق در حمل بهتر زوار اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه سال گذشته شورای شهر 10 میلیارد تومان بودجه جهت برگزاری این مراسم تصویب شده و تا در حال حاضر 100 درصد این رقم تخصیص یافته و هزینه شده است.

هاشمی درباره هزینه 35 میلیارد تومانی سال گذشته در مراسم اربعین با وجود تصویب بودجه 5 میلیارد تومانی برای این مراسم، یادآور شد: رقم 35 میلیارد تومان هزینه غیر مستقیم برای این راهپیمایی عقیدتی سیاسی بود که امسال نیز قطعا هزینه غیر مستقیم این مراسم بسیار زیاد و بیشتر از 10 میلیارد تومان خواهد بود که نمی‌توان در حال حاضر آن را برآورد کرد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: هزینه‌‎های غیر مستقیم برگزاری این مراسم عظیم شامل مواردی چون استهلاک سه هزار دستگاه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری، ارسال دو دستگاه بالابر یا بولدوزر به مسیرهای منتهی به مبادی خروجی است./

نظرات بینندگان