arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

ادعای دختر جوان: متهم به من تعرض و فیلمش را پخش کرد/ پسر جوان: تعرض نکردم اما او به من خیانت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران نوشت: چندروزقبل دختری به نام «فتانه» سراسیمه راهی کلانتری شد و با تسلیم شکایتی از انتشار فیلم سیاهش در فضای مجازی و آزار و اذیت شیطانی خواستگار کینه جویش خبر داد.

شاکی پس ازحضوردردادسرای جنایی گفت: «چندی پیش در اینستاگرام با پسر جوانی آشنا شدم که اوخیلی سریع به من ابراز علاقه کرد و درخواست ملاقات حضوری داد تا باهم بیشتر آشنا شویم. من هم پذیرفتم و به محل قرار ملاقات رفتم. پس ازآشنایی حضوری ودرجریان تماس‌های تلفنی وتلگرامی، ابراز علاقه منصور ادامه داشت تا اینکه با من قرار دیگری گذاشت.اما آن روز منصور حال خوبی نداشت.بعد ازفریبم مرا به خانه دوستش برد وبا تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم سیاهی هم تهیه کرد. بعد از آن تهدید کرد اگردراین باره حرفی به زبان بیاورم مرا خواهد کشت. چند روز بعد از این ماجرا منصور تماس گرفت وخواست که به محل قرار بروم. اما درحالی که بشدت افسرده و ناراحت بودم به درخواستش جواب منفی دادم. اوهم ازشدت خشم، تصاویر و فیلم سیاه را در فضای مجازی و‌گروه‌های تلگرامی دوستانش منتشر کرد. حالاهم آبرو و حیثیت خودم وخانواده‌ام برباد رفته است.»

بدین‌ترتیب بازپرس پرونده به کارآگاهان مأموریت داد پسر جوان را دستگیرکنند. اما منصور پس ازدستگیری منکر رابطه شیطانی شد و گفت: «من و فتانه در فضای مجازی آشنا شدیم و رابطه دوستی ما ادامه یافت. حتی او با میل خودش به خانه یکی از دوستانم آمد. اما بعد از مدتی رابطه‌اش را با من قطع کرد که متوجه شدم با پسر دیگری دوست شده و به من خیانت کرده است. من هم برای انتقام، تصاویر و فیلم‌هایی که باهم داشتیم را در فضای مجازی منتشر کردم. انتشار تصاویر را قبول دارم اما آدم ربایی و آزار و اذیت را به هیچ عنوان قبول ندارم.»

بدنبال اظهارات پسر جوان و رد اتهامات اصلی اش، بازپرس او را دراختیارکارآگاهان قرارداد تا پس ازتحقیقات تخصصی از دختر و پسر جوان و رفع ابهام‌های موجود، درباره این پرونده تصمیم بگیرد.

برچسب ها: تعرض ، دادگاه
نظرات بینندگان