arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

شهردار منطقه ۱: تراکم باید متناسب با سرانه‌های شهری باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار منطقه ۱ گفت: تراکم به عنوان یکی از راه‌های درآمدزایی شهرداری باید متناسب با سرانه‌های شهری هر محله، تعریف و کنترل شود و حساب شده باشد.

به گزارش ایسنا حبیب الله تاجیک اسماعیلی در جمع معاونان، مدیران و شهرداران نواحی شهرداری منطقه ۱ افزود: سال‌های قبل راهکارهایی در خصوص کنترل حساب شده تراکم مطرح شده و طرحی در حال تهیه بود با عنوان طرح «جامع سیار» که بر اساس آن بارگذاری در زون‌ها ، تعریف می‌شد و متناسب با سرانه‌های خدمات شهری صورت می‌گرفت.

شهردار منطقه ۱ در ادامه گفت: اگرچه خدمات‌رسانی شاید به دلایلی مشکل‌تر از ۲۰ سال پیش شده باشد ولی باید راهکارهای اساسی برای تسهیل زندگی مردم پیدا کنیم تا احساس آرامش بیشتری داشته باشند. وی افزود: آنچه تاکنون اتفاق افتاده دیگر قابل رجعت نیست و باید با نگاه به آینده و ارائه روش‌ها و راهکارهای مناسب زندگی شهری را آرامش بخش‌تر کنیم.

اسماعیلی با اشاره به کارهای اجرا شده گفت: همه ما برای خدمت در شهرداری آمده‌ایم و شاید درسلایق و دیدگاه‌ها تفاوت داشته باشیم اما حوزه شهرداری حوزه خدمت و خدمتگزاری است و جدا از فضاهای سیاسی است.
بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱،وی ترافیک منطقه ۱ تهران را از دیگر مشکلات دانست و اظهارکرد: ترافیک شهری نیاز به سرمایه‌های کلان دارد ولی امیدواریم با ایده‌های مناسب آن را روان‌تر و متعادل‌تر کنیم.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

برچسب ها: شهرداری
نظرات بینندگان