arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

صدور حکم 11 شهردار در خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون حکم شهرداران 11 شهر از 22 شهر این استان صادر شده است.

علی اصغر شاکری مطلق در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تاکنون حکم شهرداران در شهرهای اسفراین، شیروان، جاجرم، ایور، درق، راز، تیتکانلو، لوجلی، شهرآوا، چناران شهر و قاضی به امضای استاندار رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون شهرداران نیمی از شهرهای استان حکم دریافت کرده اند گفت: صدور مابقی احکام نیز در مرحله نتایج استعلام ها و طی روند اداری است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی درباره صدور حکم شهردار بجنورد گفت: حکم شهردار باید توسط وزیر کشور ابلاغ شود و این امر نیز در انتظار نتایج استعلام های چهار گانه است.

وی افزود: آقای براتیان، جزو شهردارانی است که در همان روزهای اول توسط اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد اما صدور حکم تاکنون به طول انجامیده است.

شاکری مطلق با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در صدور حکم آقای براتیان ایجاد نشده است گفت: آنچه سبب این تاخیر شده، پاسخ استعلام های چهارگانه است که باید از استان به وزارت کشور برسد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی افزود: پاسخ استعلام ها باید به وزارت کشور برود و بر اساس نتایج آن حکم توسط وزیر کشور ابلاغ شود.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان