arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶

امام‌جمعه اصفهان: در آمریکا هر روز ۴۰ بار تیراندازی می‎شود، این جنود شیطان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام‌جمعه اصفهان گفت: برجام پس از برجام به هیچ عنوان معنی ندارد و آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان اظهار داشت: در کشور آمریکا که خود را متمدن می‌دانند در هر روز 40 مورد تیراندازی صورت می‌گیرد و این‌ها به خاطر بی‌تقوایی است. این‌ها جنود شیطان است که عقل را از روشن‌بینی دور می‌کند. مردم اصفهان در تشییع شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم حضور چشمگیری داشتند و باید در مراسم شهدا همین‌گونه باشد، ما به خاطر این عزیزان هم‌اکنون در آرامش زندگی می‌کنیم، این عزیزان مدافع حرم از خطر بزرگ‌تری جلوگیری کردند تا دشمنان وارد مرزهای کشور ما نشوند.

امام‌جمعه اصفهان: در آمریکا هر روز ۴۰ بار تیراندازی می‎شود، این جنود شیطان است

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ما باید دشمن را قبل از اینکه به خانه ما برسد دفع کنیم و این موضوع در روایات دینی ما آمده است. در برخی از روایت‌ها آمده که امروز هفتم صفر وفات امام حسن (ع) است و این امام بزرگوار به‌وسیله سمی که معاویه فرستاد و حضرت نوشیدند به شهادت رسیدند. امام حسین (ع) گفتند با مرگ برادر، کمرم شکست و امیدم ناامید شد، گریه من برای تو طولانی است و من همواره به کنار قبر تو می‌آیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به جنایات رخ داده در یمن و میانمار بیان کرد: مردم مظلوم یمن و میانمار با فریادشان به مسلمانان می‌گویند که به داد ما برسید. دشمن هیچ‌گاه جنایات رخ داده را محکوم نمی‌کند و نمی‌گویند کار آن‌ها خلاف حقوق بشر است، ولی ما می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم. از تحریم‌های آمریکا نترسید، از ابتدا نیز مقام معظم رهبری گفتند انرژی هسته‌ای بهانه است. دوباره می‌گویند که درباره صنعت موشکی مذاکره کنیم، برجام پس از برجام معنی ندارد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان