arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶

توضیح قاضی زرگر درباره آخرین وضعیت پرونده «نگین غرب»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده نگین غرب گفت: این پرونده مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قسمت عمده و اعظم کار انجام شده است. تاکنون با ۱۰ هزار نفر تسویه حساب شده و به دو هزار نفر نیز خانه ارائه شده است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زرگر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده نگین غرب که حدود ۱۵ هزار شاکی دارد، اظهار کرد: این پرونده مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قسمت عمده و اعظم کار انجام شده است.

توضیح قاضی زرگر درباره آخرین وضعیت پرونده «نگین غرب»

رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران افزود: در حال حاضر مشکل ما در پرونده نگین غرب، نبودن منابع مالی است و متأسفانه زمین‌ها هم فروش نمی‌رود تا بتوانیم با باقی مالباختگان تسویه حساب کنیم.

قاضی زرگر در پاسخ به این سوال که تاکنون با چه تعداد از مالباختگان این پرونده تسویه حساب شده است گفت: تاکنون با ۱۰ هزار نفر تسویه حساب شده و به دو هزار نفر نیز خانه دادیم و تعداد کمی باقی مانده که اگر مشکلات مذکور برطرف شود، با آن تعداد هم تسویه حساب می‌شود.

این مقام قضایی در پاسخ به سوال دیگری درباره «ریاضی» یکی از متهمان پرونده نگین غرب که گفته می‌شد پس از اعطای مرخصی، به زندان بازنگشته است گفت: این فرد همان موقع دستگیر شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان