arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶

اردوغان: بخش اعظم عملیات ادلب به نتیجه رسیده/ اکنون عفرین مطرح است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد، : بخش اعظم عملیات ادلب به نتیجه رسیده است. هم اکنون مساله شهر عفرین مطرح شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در نشست با گروه پارلمانی حزبش گفت: در طول 15 سال گذشته با وجود تمام اصلاحات انجام شده هنوز نواقصی در حکومت وجود دارد. باید توجه داشته باشید که میان دولت بزرگ و دولت قدرتمند فرق وجود دارد. باید حکومت سالم‌تر، موثرتر و سریع‌تر عمل کند.

اردوغان در ادامه افزود: اگر در جامعه درباره سیاست لائیک ترکیه نگاه‌های منفی وجود دارد مسبب اصلی این امر حزب اصلی اپوزیسیون است زیرا مواضع اشتباهی اتخاذ کرده است. اگر لاییک بودن به معنای بی طرف بودن باشد می‌تواند از سوی جامعه مورد قبول قرار گیرد. اما اگر این سیاست را به عنوان مخالفت با تاریخ، فرهنگ و دین مردم در نظر بگیریم جامعه نیز به مخالفت با آن برمی‌خیزد.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش درباره صدور حکم بازداشت 13 تن از محافظانش گفت: بسیاری از این افراد آمریکا را ندیده‌اند.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به بازداشت شهروندان ترکیه در آمریکا علی رغم رفت و آمد مکرر به این کشور گفت: دیگر بس است که یکی از مسئولان بانکی ما که تاکنون شش بار به آمریکا رفته است در هفتمین بار بازداشت می‌شود. ما همه مسائل را اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها: اردوغان ، ادلب
نظرات بینندگان