arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

وزیر انگلیسی: تروریست هایی را که به کشور باز می گردند، باید کُشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد که وزیر توسعه بین المللی انگلیس در سخنانی گفت: تنها راه تعامل با عناصر انگلیسی که در گروه تروریستی داعش در سوریه می جنگیدند و اکنون به کشور باز می گردند، «کشتن آنهاست».

به گزارش الجزیره، «روری استوارت» وزیر توسعه بین المللی انگلیس افزود: کسانی که عضو این «گروه تروریستی» هستند، باورهای بسیار نفرت انگیزی دارند و می توان این جنگجویان را به این دلیل که تهدیدی برای امنیت انگلیس به شمار می روند، کُشت.


وزیر توسعه بین المللی انگلیس در گفت و گو با رادیو «بی بی سی» در این باره تصریح کرد: مسائل اخلاقی بسیاری دشواری در این میان وجود دارد. این افراد هیچ گونه وفاداری و تبعیتی به دولت انگلیس ندارند. از این رو باید درباره این واقعیت جدی باشیم که آنها تهدید بزرگی برای ما به شمار می آیند و متاسفانه تنها راه برخورد، تقریبا در همه حالت ها، کشتن آنهاست.


وی ادامه داد: این افراد سر مردم را از بدنشان جدا می کنند و زنان و کودکان را به گروگان می گیرند. عذاب می دهند، می کُشند و درصدد آن هستند که با خشونت، اراده و خواست خود را بر دیگران تحمیل کنند.


طبق این گزارش، گروه تروریستی داعش طی هفته های اخیر با از دست دادن شهر «رقه» پایتختش در سوریه و بیشتر مناطق تحت سیطره اش، شکست بزرگی را متحمل شده و دیگر آخرین نَفس های خود را در این کشور می کشد. از این رو با پایان یافتن کار داعش در سوریه و عراق، برخی از تروریست های خارجی، درصدد بازگشت به کشورشان هستند که این امر نگرانی برخی مقام های اروپایی را برانگیخته است. مقاماتی که سال ها چشمشان را به جنایات تروریست ها در عراق و سوریه بستند و با علم و آگاهی برگه های خروج شهروندانی که با قصد پیوستن به تروریست ها کشورشان را ترک می کردند، امضا نمودند.

نظرات بینندگان