arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

سردار جزایری: میزان هجمه فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران بی‎‌سابقه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با فرمانده این قرارگاه دیدار کرد.

به گزارش انتخاب، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در این جلسه گفت: خدا را شاکریم که در سازمان راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) حضور یافتیم و وقتی به تعابیر مقام معظم رهبری دقت می‌کنیم می‌بینیم ایشان با چه عمقی به مسائل نگاه می‌کنند و چه تیزبینی در خصوص تفکیک پدافند هوایی داشتند.

سردار جزایری: میزان هجمه فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران بی‎‌سابقه است

وی افزود: انقلاب ما فرهنگ‌محور است و فرهنگ بر اساس نیروی انسانی شکل می‌گیرد و باید توجه ویژه‌ای به کارکنان سربازان، خانواده‌ها و بازنشسته‌ها انجام شود و به خصوص حوزه سربازان که مثل فرزندان ما هستند و باید این جوانان را انقلابی و متدین تربیت کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: میزان هجمه فرهنگی، جنگ نرمی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود، بی‌سابقه است و برای مقابله با این هجمه باید اجزای آن درک شود و باید بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم در مقابل این جنگ نرم باشیم.

جزایری اضافه کرد: برای ارتقای دایمی روحیه دفاعی باید مدل‌های مختلف آن را یاد بگیریم و به کار ببریم که مسئله معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند، یکی از ابزارهای این کار است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان