arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

فیلمی که نادر مشایخی برای تماشا پیشنهاد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نادر مشایخی آهنگساز و نوازنده، شامگاه 30 مهر ماه با حضور در پردیس «کورش» همراه حسین شهابی کارگردان و سایر عوامل فیلم «آزاد به قید شرط» به تماشای این فیلم نشست.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، مشایخی در گپ و گفتگو با حسین شهابی کارگردان فیلم «آزاد به قید شرط» به بازی‌های یکدست و روان بازیگران فیلم اشاره کرد و گفت:بازی‌های روان و یکدست،دیالوگهای پر محتوا و بی‌نظیر و ساختار ساده و صمیمی فیلم من را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران ضمن قدردانی از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت آن افزود: از مردم می‌خواهم تماشای این فیلم را از دست نداده و حتما به تماشای آن بنشینند.

سازنده سمفونی «فیه ما فیه» به ساخت آثاری از این قبیل برای آشنای مردم و جامعه با شرایط زندانیان و یا کسانی که دچار مشکلاتی از این قبیل هستند اشاره کرد و افزود:در سینمای ایران ساخت آثاری با این مضومن بسیار کم است و مردم نباید این اتفاق مهم (تماشای فیلم آزاد به قید شرط)را از دست دهند، چرا که فرصت خوبی برای دیدن شرایط حاکم بر زندگی شخصی و خانوادگی افرادی است که خواسته یا ناخواسته وارد زندان شده و پس از آزادی با چه مشکلاتی دست به گربیان هستند.

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران پس از پایان فیلم ضمن قدردانی از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت آن گفت: مردم و حتی مسولین باید به تماشای این فیلم بنشینند تا بتوانند از نزدیک با شرایط خاص زندگی پس از زندان این افراد آشنا شوند.

آخرین ساخته حسین شهابی با نگاهی متفاوت به شرایط آزادی مشروط زندانیان و مشکلاتی که پیش روی آنهاست ساخته شده که از26 مهر در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

نظرات بینندگان